MarktPlaza

SOLAR Outlet Centre Dordrecht

Meest gestelde vragen

1. Hoe worden de zonnepanelen, zonnesystemen, accu's en onderdelen bezorgd? Wij verzenden onze artikelen met een transporteur die gespecialiseerd is in de levering van kwetsbare goederen. 2. Kunnen zonnepanelen, zonnesystemen, accu's en onderdelen worden afgehaald? U kunt telefonisch een afspraak maken wanneer U wenst langs te komen en om Uw bestelling alvast door te geven. 3. Zijn de prijzen inclusief BTW? Alle vermelde prijzen op onze site zijn inclusief BTW. 4. Waarom artikelen bij Solar Outlet centre bestellen? Bij ons staat klanttevredenheid en snelheid van leveren voorop. Wij hebben niets liever dan mond-tot-mondreclame, waardoor vele nieuwe klanten via andere klanten bij ons terechtkomen. Daarnaast leveren wij een compleet assortiment op zonne-energiegebied, waardoor het makkelijker is om een compleet en kant-en-klaar systeem aan te schaffen. Heeft U vragen? U kunt ons tijdens kantooruren altijd rechtstreeks bellen voor informatie. Mailen kan natuurlijk ook; U heeft altijd binnen 12 uur reactie. 5. Hoe zit het met de garantie die jullie garanderen? Wij leveren enkel producten met OFFICIELE, in EUROPA te claimen, FABRIEKSGARANTIE. Dus GEEN Chinese garanties die ook door aansprakelijkheidsverzekeringen NIET worden gedekt! GARANTIEVOORWAARDEN: Accu's: 2 jaar fabrieksgarantie Zonnepanelen: 10 jaar vermogensgarantie op 90% rendement en 25 jaar vermogensgarantie op 80% rendement Laadregelaars: 2 jaar garantie Acculaders: 1 jaar garantie 6. Hoe hoog zijn de transportkosten voor verzending naar Nederland en Belgiƫ? De verzendkosten per order zijn E. 7,50 voor NL en E. 12,50 voor BE. 7. Zijn de transportkosten per product of per zending? De transportkosten zijn per zending. 8. Zijn alle artikelen op voorraad en wat is de levertijd? Alle artikelen die op de website staan zijn direct uit voorraad leverbaar (leveringsproblemen van leveranciers voorbehouden). De maximale levertijd is 3 dagen na bestelling, maar meestal ontvangt U Uw bestelling al de volgende dag. 9. Hoe moeten wij betalen? Betaling kan op de volgende wijze: - Per bank vooruit (U ontvangt de factuur per e-mail) - Contant aan de chauffeur bij aflevering (Rembours) 10. Wij zijn op de dag van aflevering niet thuis. En nu? U kunt een ander adres in uw gebied kiezen (eventueel werk, familie of buren) of onze chauffeur belt u een bepaalde tijd voor aflevering zodat u naar huis kunt komen. 11. Hebben jullie een winkel? Wij beschikken over 2 centrale opslagmagazijnen, waarvan 1 in Moerdijk en 1 in Nijmegen. Van hieruit worden onze zakelijke eindverbruikers, exportklanten en wederverkopers beleverd. In DORDRECHT hebben wij een afhaalmagazijn voor INTERNET-BESTELLINGEN; hier kunt U Uw order bekijken, krijgt U uitleg en antwoord op al Uw vragen en kunt U direct Uw bestelling meenemen.