MarktPlaza

Steffie's Boekenmarkt

Uw aankopen, de verzendkosten en klachten!

Hartelijk dank voor uw aankopen!

Even een huishoudelijke mededeling, een beetje streng maar het moet wel vermeldt worden.

De prijzen zijn exclusief verzendkosten, dit is voor de koper, ophalen mag natuurlijk ook.

Als wij tot een koop komen, wisselen wij onze gegevens uit, zodra het bedrag op mijn rekening staat pak ik het netjes voor u in en zal ik het pakketje zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 3 dagen) naar u toe zenden.

Doorgaans is Post.nl de volgende dag bij u, maar de laatste tijd kan het voorkomen dat zij dit niet redden en kan het later dan verwacht bij u bezorgd worden. 
Post.nl zelf vermeld dit ook!

Wilt u het komen ophalen, geen probleem, wij maken daarvoor een afspraak.
U kunt het bedrag van te voren overmaken, of op het moment van afhalen.
Ik heb helaas geen pin maar u kunt het terplekke overboeken, wilt u het bedrag contant betalen, kan maar doe dit dan wel het liefst zo gepast mogelijk.  

Heeft u het pakketje ontvangen en is het niet naar wens? dat kan, heel vervelend.
Ik zal meteen met de deur in huis vallen: ik neem geen retouren aan!

Stel dat u een klacht heeft, ook dit is mogelijk, stuur mij dan een mailtje met een foto en leg uit wat er aan de hand is. 
Maar doe dit ten alle tijden op een rustige manier en blijf netjes, bent u dit niet dan kan ik u helaas niet helpen.

Zoals ik al eerder zei, in principe neem ik niets retour, maar stel dat ik besluit naar aanleiding van u bericht met uitleg, dit wel te doen gaat dit als volgt:
U stuurt het pakket, netjes verpakt, weer naar mij terug. 

Let op deze verzendkosten zijn ook voor u!

Zodra ik het binnen heb krijgt u enkel het aankoop bedrag terug (dus geen verzendkosten alleen het bedrag wat het artikel kost).

Ik ga er vanuit dat dit niet zal voorkomen maar ben helaas wel genoodzaakt dit te vermelden.

Groetjes en tot koops!
Stephanie van Steffies Boekenmarkt