MEUBELNOVA
Eigen Bezorging en Montageservice
Eigen chauffeurs & Ervaren monteurs
Alle producten die via onze webshop besteld worden komen we zelf via onze eigen bezorg en montageservice bij u thuis bezorgen, indien gewenst kunnen onze monteurs het ook voor u monteren.
We hebben er bewust voor gekozen om dit niet uit handen te geven aan externe partijen omdat we het enorm belangrijk vinden dat alles netjes, onbeschadigd en volgens afspraak bij u geleverd wordt.
Het enige nadeel is wel dat wij het hierdoor niet kosteloos bij u kunnen leveren, onze bezorgkosten worden berekend op de afstand.
Montageservice
Het enige nadeel is wel dat wij het hierdoor niet kosteloos bij u kunnen leveren, onze bezorgkosten worden berekend op de afstand.
Montageservice
Het montage tarief wordt voor elk product apart berekent aan de hand van het aantal montage uren, het tarief wordt altijd als extra optie apart vermeld bij al onze producten.
U dient er vooraf voor te zorgen dat er voldoende werkruimte is voor onze monteurs en dat deze ruimte netjes, schoon en opgeruimd is zodat onze monteurs meteen aan de slag kunnen. Vanwege veiligheidsredenen zijn onze monteurs ten alle tijden verplicht om hun schoenen aan te houden tijdens het uitvoeren van hun werkzaamheden, anders zijn onze monteurs namelijk niet verzekerd.
U dient er vooraf voor te zorgen dat er voldoende werkruimte is voor onze monteurs en dat deze ruimte netjes, schoon en opgeruimd is zodat onze monteurs meteen aan de slag kunnen. Vanwege veiligheidsredenen zijn onze monteurs ten alle tijden verplicht om hun schoenen aan te houden tijdens het uitvoeren van hun werkzaamheden, anders zijn onze monteurs namelijk niet verzekerd.
Bezorgservice
Onze bezorgkosten worden berekent op de afstand aan de hand van uw postcode, u kunt het tarief zelf berekenen via onze website, Wij nemen vooraf altijd eerst even contact op voor het inplannen van de afspraak zodat u precies weet wanneer ze bij u voor de deur zullen staan. Onze chauffeurs kunnen u enkele minuten van te voren even bellen zodat u hiervoor niet thuis hoeft te blijven wachten.
Bent u niet aanwezig of plotseling verhinderd?
U dient dit mimimaal 24 uur van te voren aan ons te melden, anders zijn we helaas genoodzaakt om hiervoor extra kosten in rekening te brengen, daarna dient u zelf opnieuw contact op te nemen voor het inplannen van een nieuwe bezorgafspraak.
Is er geen lift aanwezig of wel aanwezig maar defect?
Als er geen lift aanwezig is of wel aanwezig maar kan deze niet gebruikt worden omdat de pakketten er niet in passen of de lift defect is? Dan bent u zelf verantwoordelijk voor het naar boven brengen van de pakketten.