MarktPlaza

Happybazaar

Retourzenden en Klachten

Happybazaar probeert alle artikelen in het assortiment zo goed mogelijk te omschrijven en duidelijk met foto’s weer te geven. Toch kan het zijn dat uw aankoop tegenvalt of dat u (om wat voor reden dan ook) niet happy bent met uw aankoop. Dat is natuurlijk heel jammer, maar het hoeft geen probleem te zijn. Wij realiseren ons dat het lastig kan zijn om een aankoop goed in te schatten op basis van een foto en omschrijving en daarom krijgt u rustig de tijd om de aankoop thuis goed te beoordelen. Wilt u de aankoop terugsturen, dan krijgt u (na ontvangst van de retourzending) gewoon meteen uw geld terug. Wilt u het ruilen voor iets anders, dan kan dat natuurlijk ook. Er zijn wel een paar spelregels: -het artikel dient in oorspronkelijke staat terug gestuurd te worden (dus niet gedragen of beschadigd door gebruik) -laat binnen 14 dagen na ontvangst weten dat u iets wilt ruilen of retourzenden en stuur het binnen 30 dagen naar onderstaand adres -de kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening, maar het gehele aankoopbedrag en eventueel door u betaalde verzendkosten, worden aan u vergoed door Happybazaar -geef in een mailtje aan info@happybazaar.nl door welke artikelen u terugstuurt of doe een briefje bij de retourzending, zodat het voor ons duidelijk is van wie het afkomstig is. De retourzending kan verzonden te worden aan: Happybazaar Dieze 7 5061 NV Oisterwijk Nederland Mocht u nog vragen hebben over een retourzending, of klachten hebben over een bepaald artikel wat bij Happybazaar gekocht is, dan hoor ik dat graag. We kunnen dan bekijken hoe we het op kunnen lossen.