Rupert Parker Brady - Mijn Naam is Karel van Eerd En ik Bewijs Dat Het Wel Kan
Kenmerken
- Conditie
- Niet van toepassing
- Levering
- Niet van toepassing
Omschrijving
158 pagina's
de visie van de oprichter van Jumbo supermarkten
Retaildenkers 1
Rupert Parker Brady is hoofdredacteur van RetailVisie en retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator. Hij schreef onder meer 'Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan', over de oprichter eigenaar van Jumbo Supermarkten. Over modekoning Roland Kahn schreef Parker Brady samen met Maarten Beernink het boek 'Mijn naam is Roland Kahn en ondernemen is mijn passie.'
Topman Karel van Eerd (73) wordt algemeen erkend als een van de meest succesvolle ondernemers van Nederland.
Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het w l kan beschrijft in 160 pagina's zeven gouden regels die de topmanager al meer dan 50 jaar toepast in de bedrijfsvoering en omgang met klanten. President-commissaris Karel van Eerd was van 1957 tot 2009 algemeen directeur van het levensmiddelenconcern.
Aan de hand van vele praktijkvoorbeelden en anekdotes geeft hij het geheim prijs hoe Jumbo Supermarkten de afgelopen 15 jaar talloze het snelstgroeiende supermarktconcern van Europa, in termen van omzet en marktaandeel.
'De auteurs, beiden ondernemers in media, laten de lezer kennismaken met het gedachtegoed van Karel van Eerd, oprichter van de Jumbo Supermarkten. De kern van het verhaal is dat de klanten centraal staan en dat alle acties gericht moeten zijn op het tevreden stellen van de klant. Ondanks de scepsis van de markt is het de oprichter gelukt om de Jumbo-formule in heel Nederland te introduceren. Dit verhaal laat zien dat dit niet zonder vallen of stoten is gegaan. De lezer wordt meegenomen langs diverse gebeurtenissen in het verleden tot het heden, welke geleid hebben tot het verwezenlijken van de droom van Van Eerd. Wie is deze man? Wat is klantgerichte ondernemen nu precies en waar bestaat zijn succesformule uit? Deze en vele andere vragen worden helder beantwoord in dit boekje. Deze unieke uitgave bestaat uit een bonte verzameling van anekdotes en nuttige tips, die elke retailer in zijn eigen onderneming kan gebruiken. Het is dan ook een aanrader voor iedereen die wil weten hoe in de retail een klantgerichte onderneming ingericht moet worden. Deze uitgave is het eerste deel in een nieuwe reeks: 'Retaildenkers'. Lay- out met groene steunkleur en zwart-wit-foto's. Pocketuitgave