MarktPlaza

Per direct aan de slag als administratief medewerker in Sofia!

498x bekeken
5 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Niet van toepassing
Levering
Niet van toepassing

Omschrijving

Onze client is een customer service organisatie met Belgisch management gevestigd op in Bulgarije, Sofia. Het bedrijf heeft een familiare sfeer en korte lijnen.

Nadat je bent aangenomen wordt je in contact gebracht met een makelaar die je al wat woningen kan laten zien zodat je snel je eigen plekje hebt. Je ticket wordt geboekt en bij aankomst wordt je op het vliegveld opgehaald, naar het hotel gebracht waar je de eerste dagen kosteloos verblijft. Hierna volgt een bezoekje aan het bedrijf en krijg je een rondleiding. Het papierwerk wat geregeld moet worden doen hun voor je.

Voor onze West-Europese klanten worden vanuit Bulgarije tal van acties uitgevoerd. Telefonische contacten, zowel inkomend als uitgaand belverkeer, verkoop, email- en postbehandeling zijn maar een greep uit deze diensten. Wegens uitbreiding van de activiteiten wordt dringend gezocht naar enthousiaste klantendienst/customer service medewerkers voor klanten informatie en verkoop.

Wij kijken samen met jou welk project het beste bij je past.

Na een interne training kun je gelijk aan de slag

Je bent een enthousiaste, sociale, communicatieve en stressbestendige teamplayer!
Je kunt vlot overweg met Microsoft Office tools
Je beheerst de Nederlandse of Vlaamse taal uitstekend, in woord en geschrift, daarnaast weet je je ook prima te redden in het Engels
MBO denk en werk niveau
Ervaring in een klantgerichte functie (callcenter, winkel, balie, horeca)

Basis salaris van 1125 euro + tot max 300 euro bonus
Ticket wordt vergoed
Eerste 2 dagen hotel
Airport pick up
Hulp bij het vinden van een woning (makelaars kosten worden vergoed)
Hulp bij het in orde maken van alle locale administratie
Doorgroeimogelijkheiden
Leuke werkvloer en familiare sfeer