MarktPlaza

Karen Romme - Calimeromarketing 2.0 (Hardcover/Gebonden)

100x bekeken
5 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Niet van toepassing
Levering
Niet van toepassing

Omschrijving

175 pagina's

de nieuwe marketingfilosofie voor kleine ondernemers, freelancers en zzp'ers


Calimeromarketing 2.0 is het langverwachte vervolg op de bestseller Calimeromarketing uit 2004. Sindsdien is het internet ge volueerd van een statisch medium tot een interactief platform. Die ontwikkeling (Web 2.0) biedt kleine ondernemers, freelancers en zzp'ers nieuwe mogelijkheden en kansen om klanten naar hun bedrijf te leiden.

Behoor jij tot de ondernemers die geloven dat de strijd om de klant de komende decennia in de digitale wereld wordt gestreden? Dan is dit boek voor jou geschreven. Ook als je zelf nog niet zoveel hebt met internet, kan dit boek je winst opleveren. De kans is namelijk groot dat je (potenti le) klanten er w l iets mee hebben. Door op internet optimaal vertegenwoordigd en actief te zijn, kun je met tijd, creativiteit en een beperkt budget de strijd om de klant winnen van je grotere concurrenten.

Karen Romme werkt aan het ondernemender maken van Nederland. Ze is een veelgevraagd spreker en schreef zeven boeken voor ondernemers en mensen die dat willen worden. Van Calimeromarketing en de offici le samenvatting Calimeromarketing in een eierdop werden samen meer dan 20.000 boeken verkocht.

Dit vervolg op 'Calimeromarketing' (2004)* beschrijft de beweging van het toen nog statische internet naar het interactieve platform dat internet nu is met web 2.0. (De schrijfster publiceerde ook een beknopte versie: 'Calimeromarketing in een eierdop', 2006.)** Het boek beschrijft onlinemarketing met tien spelregels in het digitale tijdperk: stel vragen en durf te kiezen; zorg voor goede ondersteunende middelen; bouw continu aan je zakelijke netwerk; ga actief je boodschap verkondigen; gebruik de media voor je eigen bedrijf; leid actieve zoekers naar je bedrijf; geef bestaande klanten voorrang; werf nieuwe klanten op persoonlijke wijze; wees trots op je status van kleine ondernemer; plan, balanceer, evalueer en floreer. Het boek bevat een inleidend hoofdstuk over de achterliggende filosofie en een nawoord. De auteur heeft het ondernemen in het bloed zitten en meer publicaties over dit onderwerp geschreven; ze wordt regelmatig gevraagd als spreker. Dit boek is met name leuk voor kleine ondernemers en zzp-ers die onlinemarketing van belang vinden voor hun werkzaamheden. Verzorgde uitgave, gebonden in rode band met leeslint.