Beoordelingen
Deel je ervaring!
Deel je ervaring met ddb-online en laat een beoordeling achter.
Om een beroordeling achter te laten moet je ingelogd zijn.
LoginErvaringen met ddb-online
Beste TWW86668, Klachten kunt u kenbaar maken via info@ddb-online.nl . DDB-online zal klachten altijd serieus nemen, zorgvuldig vastleggen en zo snel mogelijk afhandelen. Klachten worden vertrouwelijk behandeld. Indien de klacht gegrond is, zal DDB-online passende oplossingen/maatregelen nemen om u zo goed mogelijk tegemoet te komen en herhaling waar mogelijk te voorkomen. Bent u van mening dat uw klacht niet juist is behandeld dan is het mogelijk om uw klacht aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur welke te vinden is via de volgende link: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil Ook heeft u de mogelijkheid uw klacht aan te melden via het ODR platform welke te vinden is via de volgende link: https://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Met vriendelijke groeten, DDB-online team
Beste Philippe8200, Wij waren niet eerder op de hoogte van uw feedback, excuses voor het late reageren. Speelmatten hebben inderdaad een levertijd van 10 werkdagen. Wij kunnen onder uw naam Philippe geen bestelling vinden. Doordat wij slechts 1 mat aanbieden van 136,- (foam sportmat blauw vouwbaar) kunnen wij zien dat alle bestelde speelmatten succesvol zijn geleverd. Wij komen daarom graag in contact met u via tel: 0107430404 of e-mail: info@ddb-online . nl Met vriendelijke groeten, DDB-online team