Verleid de klant, Rob Snoeijen en Danielle De Jonge,
Kenmerken
- Conditie
- Gebruikt
- Levering
- Niet van toepassing
Omschrijving
Verleid de klant, Rob Snoeijen en Danielle De Jonge, Van Duuren management, 2013, 152 blz. 15x21 cm, harde kaft, deuk in hoekjes
Inhoud:
Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.
In Verleid de Klant laten Rob Snoeijen en Daniëlle de Jonge zien hoe u het koopgedrag van (potentiële) klanten op een positieve manier kunt beïnvloeden. Omdat verleiden een constant proces is, passeren alle mogelijke verleidingsmomenten de revue. Van een verleidelijke eerste indruk en verleidelijk taalgebruik tot offline en online verleiding. Duidelijk wordt hoe u uw zintuigen, gedrag en commerciële vaardigheden optimaal kunt inzetten om onweerstaanbaar te zijn voor uw klanten. Mogen we u verleiden?
Verzending Belgie inbegrepen
Enkel verzending geen afhalingen