Roborock S8 Robot Vacuum Cleaner 6000Pa Extreme Suction DuoRoller Brush 3D Structured Light Obstacle Avoidance Sonic Vibration Mopping Auto-Lifting Mop 5200mAh Battery 180min Runtime 3D Map 400ml Dustbin APP Control - White (Upgrade from Roborock S7)
Afhalen is niet mogelijk.
Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl
Bij categorie, alle merken met de kortingen.
Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken
wat de prijs is op dit moment.
Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.
Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.
Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 1 - 5 werkdagen.
De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.
Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.
Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.
Highlights
6000Pa Extreme Suction
Improved HyperForce® suction of 6000Pa means that the Roborock S8 robot vacuum cleaner can suck up all dirt and dust, effortlessly reaching even the smallest particles.
Reactive 3D Obstacle Avoidance
With 3D structured light and infrared imaging, the robot vacuum identifies and avoids potential hazards for a worry-free cleaning experience.
DuoRoller Brush
All-new dual rubber brushes enhance vacuuming by removing dirt with fewer tangles and quickly sweeping away hair.
VibraRise® Mopping System
Adopting sonic vibration technology, Roborock S8 can bring you 3000 times/min high-speed scrubbing, more than 6N mop pressure and the mop module can be lifted up to 5mm.
Level Up Carpet Cleaning
Carpet cleaning is a breeze with the Roborock Carpet Boost+ system that’ll leave your carpet mess-free from pet hair to bread crumbs.
PreciSense® LiDAR Navigation & No-Go-Zones
PreciSense® LiDAR Navigation system scans and creates detailed maps to find an optimal route to clean, leaving dirt with no escape.
Roborock S8 can automatically detect easy-to-get-stuck places and suggests No-Go Zones.
Draw Invisible Walls to block certain areas in the Roborock App.
Multi-level 3D Mapping System
3D Map allows you to accurately build your house and add furniture virtually to create a detailed map of your house.
Multi-level mapping automatically recognizes distinct levels of your home (up to four floors supported).
All you have to do is put the robot down.
Custom Cleaning Routines
Decide when the robot vacuum cleans with custom cleaning schedules and set routines for particular areas in the house regularly or on demand.
Off-Peak Charging
You can choose off-peak times to charge to save on power and the costs of using peak-time electricity.
Note: GeekBuying offers a 2-year warranty for Roborock S8.
Specification
General Brand: Roborock
Type: Robot Vacuum Cleaner
Model: S8
Color: White
Specification
Basic Information:
Navigation: LDS
Route Planning: LDS laser + 3D Structured Light
Max. Suction: 6000Pa
Power: 69W
Dustbin Capacity: 400ml
Water Tank Capacity: 300ml
Max Run Time: 180min
Battery: 5200mAh
Max Vacuuming Area: 300sqm
Max Mopping Area: 200sqm
Charging Time: <6 h
Obstacle Crossing Ability: 2 cm
Noise Level (Balanced Mode): 68.5dB
Cliff Sensors: 6
Mop Vibration Frequency: Up to 3000 cycles/min
Filtration Efficiency of Dustbin: E11
Hardware and Design:
AI Obstacle Recognition: YES
3D Structured Light Obstacle Avoidance System: YES
Sonic Vibration Mopping: YES
Auto-Lifting Mop: YES
Carpet Detection: Ultrasonic
Floating All-Rubber Brush: YES
Simultaneous Vacuuming & Mopping: YES
Pressure Mopping: YES
Electronic Water Tank: YES
Carpet Boost Mode: YES
Detachable Main Brush: YES
Dynamic-speed Side Brush: YES
Soft Rubber Padding: YES
Mopping Bracket Detection Sensor: YES
Slide In Mop: YES
Software:
Customizable Room Cleaning: YES
Multi-level Mapping: 4
Room Naming: YES
Selective Room Cleaning: YES
Zone Cleaning: YES
Real-Time Mapping: YES
High Precision Map: YES
Map Saving: YES
Invisible Walls and No-Gone Zones: YES
Dynamic Z-shaped Cleaning Patterns: YES
No-Mop Zones: YES
Cleaning Route Display: YES
Mopping Route Display: YES
Carpet Display: YES
Carpet Handling Options: YES
Deep Cleaning Mode: YES
Voice Control: YES
Auto-Top Up: YES
Low Water Level Reminder: YES
Weight & Size Robot (Including Mop) + Base Weight: 4.8 kg
Package Weight: 6.9kg
Robot Size(L x W x H): 353x350x96.5mm
Package Size(L x W x H): 445x397x137mm
Package Contents
1 x Robot Vacuum Cleaner
1 x Charging Dock
1 x Power Adapter
1 x Mop Rack
1 x Mop
1 x User Manual
Retourneren
GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:
1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.
2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.
3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.
Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.
1 jaar garantie
GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)
Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.
Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.
GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)
DOA (items defect bij aankomst)
Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.
-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.
Let op:
1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.
Items verkeerd bij aankomst
Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.