Roborock Q8 Max Robot Vacuum Cleaner 2 In 1 Vacuuming and Mopping 5500Pa Suction DuoRoller Brush Reactive Tech Obstacle Avoidance LDS Navigation 5200mAh Battery 240min Runtime 3D Map APP Control - White
Afhalen is niet mogelijk.
Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl
Bij categorie, alle merken met de kortingen.
Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken
wat de prijs is op dit moment.
Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.
Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.
Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 1 - 5 werkdagen.
De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.
Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.
Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.
Highlights
DuoRoller Brush
Dual rubber brushes significantly improve the ability to pick up hair and remove dirt on carpets and different floor types.
5500Pa Extreme Suction
Roborock Q8 Max robot vacuum cleaner configures 5500 Pa extreme suction, which can remove dirt and dust easily from different floor types.
Combined Dustbin & Water Tank
Q8 Max has a 470ml dustbin and a 350ml water tank. The combo with a drawer-type design makes it easier to empty the bin and refill the water tank.
Twin Cleaning Power
Vacuum and mop simultaneously to capture fine dirt that vacuuming alone might miss. And its maximum vacuuming range can reach 300 sqm.
Reactive Tech Obstacle Avoidance, LiDAR Navigation
The obstacle Avoidance function can help the robot avoid potential hazards easily, making cleanups a breeze. LiDAR navigation scans and creates detailed maps to find an optimal route to clean your home, leaving dirt nowhere to hide.
Smart Suggestions for No-Go-Zones
Automatically detects stairs and easy-to-get-stuck places, and suggests them as "No-Go-Zones".
Multi-level Mapping System
The 3D mapping system will build your house virtually to create the most detailed map of your home for optimal cleaning. It will automatically recognize distinct levels of your home so all you do is put the robot down.
Custom Cleaning Routines
Decide when the robot vacuum cleans with custom cleaning schedules and set routines for particular areas.
Off-Peak Charging
Efficiently recharge electricity in an environmentally friendly way while reducing expenses associated with peak-time electricity usage.
Specification
General Brand: Roborock
Type: Robot Vacuum Cleaner
Model: Q8 Max
Color: White
Specification Navigation: LDS
Route Planning: LDS laser + Reactive Tech
Max. Suction: 5500Pa
Power: Vaccum: 59W (Max+), Dock: 1000W
Dustbin Capacity: 470ml
Water Tank Capacity: 350ml
Auto Empty Dock Capacity: 2.5L
Max Run Time (One session): 240min (Quiet mode)
Battery: 5200mAh
Max Vacuuming Area (One Session): 300 sqm
Max Mopping Area (One Session): Actual mopping area: 175sqm; Estimated Built-up area: 275sqm
Charging Time: <6 h
Obstacle Crossing Ability: 2 cm
Noise Level (Balanced Mode): 67dB
Cliff Sensors: 4
Mop Vibration Frequency: No
Filtration Efficiency of Dustbin: E11
Obstacle Avoidance System: YES
Sonic Vibration Mopping: NO
Auto-Lifting Mop: NO
Carpet Detection: Detected by main brush current
Floating All-Rubber Brush: YES
Simultaneous Vacuuming & Mopping: YES
Pressure Mopping: YES
Electronic Water Tank: YES
Carpet Boost Mode: YES
Detachable Main Brush: YES
Dynamic-speed Side Brush: YES
Soft Rubber Padding: YES
Customizable Room Cleaning: YES
Multi-level Mapping: 4
Automatic Room Recognition: YES
Room Naming: YES
Selective Room Cleaning: YES
Zone Cleaning: YES
Real-Time Mapping: YES
High Precision Map: YES
Map Saving: YES
Invisible Walls and No-Gone Zones: YES
Dynamic Z-shaped Cleaning Patterns: YES
No-Mop Zones: YES
Cleaning Route Display: YES
Mopping Route Display: YES
Carpet Display: NO
Carpet Handling Options: YES
Deep Cleaning Mode: NO
Voice Control: YES
Auto-Top Up: YES
Low Water Level Reminder: YES
Cleans in the direction of the floor: YES
Offline map: YES
Smart Stairs Detection: YES
Smart Suggestions for easy-to-stuck places: YES
Smart Suggestions for entrapping threshold: YES
One tap routine: YES
Weight & Size Vacuum Weight: 3.6kg
Charger Dock Weight: 0.4kg
Package Weight: 6.16kg
Vacuum Size: 353x350x96.5mm
Dock Size: 305x440x448mm
Package Size(L x W x H): 444x398x135mm
Package Contents
1 x Robot Vacuum Cleaner
1 x Charger Dock
1 x User Manual
Retourneren
GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:
1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.
2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.
3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.
Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.
1 jaar garantie
GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)
Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.
Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.
GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)
DOA (items defect bij aankomst)
Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.
-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.
Let op:
1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.
Items verkeerd bij aankomst
Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.