OMNICHANNEL IN RETAIL , antwoord op E-COMMERCE

Bewaar
  • Aantal keer bekeken 45x bekeken
  • Datum geplaatst 3 maanden geleden geplaatst

Kenmerken


Levering
Ophalen of verzenden
Staat van het product
Nieuw
Type advertentie
Aangeboden
Type prijs
Vraagprijs

Omschrijving

Aangeboden door CDJK

OMNICHANNEL IN RETAIL
Het antwoord op E-COMMERCE
door Gino van Ossel

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant.
Winnaar managementboek van het jaar.

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig.
Toch rijzen er al snel verschillende vragen:
Welke richting moet je concreet uit?
Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen?
En wat betekent dit voor de merkartikelfabrikant?
Wat als er geen winkels meer zouden zijn?
Heb je dan als leverancier een probleem?

In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor 'omnichannel in retail', door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen.
Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.

‘Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt.’
- Tijn van Elderen, CEO Brabantia

‘Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet.’ 

Uitgave: Lannoo
Groot formaat softcover, 318 pagina's
In NIEUWSTAAT



Reageer op deze advertentie

Je moet ingelogd zijn om te reageren op een advertentie.