MarktPlaza

NEJE 3 MAX 11W+ Laser Engraver Cutter, E40

466x bekeken
1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

NEJE 3 MAX 11W+ Laser Engraver Cutter, E40 Laser Module, 0.06x0.06mm Fixed Focus, Built-in Air Assist, NEJE WIN Software, Android App Control, 460*810mm


Afhalen is niet mogelijk.


Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.

Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken 

wat de prijs is op dit moment.

Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.

Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.

Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.

De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.

Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.


Highlights


Large Engraving Area
NEJE 3 Max laser engraver features 810 x 460mm working area, expandable 810 x 1030mm, 6133 x 10800 pixel, 0.075mm dot pitch, and 1000mm/s max moving speed. All functions of the whole machine are tested, and only 6 screws are needed to complete the installation. 
Advanced Laser Module
NEJE E40 is a 2-beam fixed module with 11W+ pulse and 10W+ continuous power output capability. The minimum focus point reaches 0.06x0.06mm. Compared with NEJE A40640, E40 is more focused on cutting stability, heavy-duty design, easier use of air assist, and more stable output power for cutting.
More Materials and More Clear
Wood, MDF, leather, paper, cotton, etc. are all supported. 8mm plywood only needs to be cut once with air assistance, and the cut is immaculate. It can directly engrave stainless steel. Glass, transparent acrylic, and other materials can be engraved in a certain way.
Portable Professional Control Software
With a 32-bit control system, the fastest speed can reach 60000mm/min. Supports LaserGRBL, Lightburn, NEJE software, and NEJE APP (Android, iOS, iPad, macOS), NEJE 3 Max enables you to make many different exquisite works.
Perfect Reprint Your Design
With high precision all-aluminum alloy and PC material hybrid frame, the movement of this laser engraver is more smooth, more reliable, high-precision, and easy to maintain, which can bring long-lasting machine life. With built-in fast intelligent drive, supports temperature feedback, and can intelligently adjust fan heat dissipation, NEJE 3 Max laser engraver is safe and quiet to use.

Specification
General

Brand: NEJE
Type: Laser Engraver Cutter
Model: 3 MAX E40
Color: Black

Specification

Frame Size (L - W - H): 590x980x160mm
Working Area( X - Y): 810 x 460mm, Extends to 810x1030mm
Dot Pitch: 0.075mm, 338dpi
Pixel: 6133 x 10800px
Drive Accuracy: 0.01mm
Max Move Speed: X: 1000mm/s, Y: 750mm/s
Frame Material: High precision All-aluminum alloy and PC material hybrid frame
Structure Technology: Y-axis fit adjustable design, X-axis stress fit assembly
Structure Feature: Fit, High precision, stable, smooth, no oil, easy maintenance, long life
Vertical Carving: Yes (45 degrees)
Motor Size: 42 x 42 x 34mm
Motor Drive Current: 0.9A
Module Height Adjuster: Yes
Home: Rear Left
Origin: Front Left
Compatible Modules: All NEJE 4pin Laser Module, including E40 24V Laser module (The motherboard is above v1.1.0)

Module: NEJE E40
Focus: 0.06x0.06mm
Focus Method: fixed (3mm from the radiator)
Optical Power: Pulse 11W+, CW 10W+
Wavelength: 450nm
Weight: 280g
Module Size: 40x48x130mm
Input: DC 12V 4A
Interface: 4pin PH2.0 + (2pin DC12v extra power)
Compatible with: NEJE 3 Max, NEJE 3 Pro, NEJE 2s Max, NEJE 2s Plus, etc.
Power Control: PWM Power Modulation
Fan: Double Ball High Life Fan
Drive: NEJE Smart Quiet Drive, Built-in static elimination technology. 
Surge Protection: Yes
Smart Feedback: Yes
Temperature Feedback: Yes
Temperature Control: 45 Celsius
Air Pump: 0.5-1.5mpa clean air
Air Interface: 4mm PVC trachea
Protective Window Lens: Yes (withstand 1000 Celsius)

Weight & Size

Product Weight: 5.8kg
Package Weight: 6.5kg
Package Size(L x W x H): 99x40x19cm

Package Contents

1 x NEJE 3 Max Machine
1 x Laser Module with Air Assist Kits
1 x 12V 5A Power Adapter
1 x USB Cable
1 x Goggles
1 x L-shaped Crawler Aluminum Profile
2 x Crawler
1 x 12V Valve Control Kit (less than 1.5mpa)
1 x 12V Relay Expansion Control Kit (Extra AD or DC power Max 2500W)
1 x Door Control Kit (control line length: 1m)
1 x Screw Nut Wrench Screwdriver Belt Installation Package
1 x Test Material Package
1 x Quality Card
1 x User Manual

Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.

Let op:
1. Het is mogelijk dat we het defecte / verkeerde artikel eerst moeten retourneren voordat u een nieuwe vervanging verzendt. Alle geretourneerde defecte items worden voor reparatie naar China teruggestuurd, omdat de fabriek en onderhoudspunten daar zijn te vinden.

2. Neem voordat u terugkeert contact op met onze klantenondersteuning voor RMA. GeekBuying is niet verantwoordelijk voor terugzending zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.

3. Neemt u alstublieft contact op met de ondersteuning van onze klanten voor hulp voordat u een geschil of terugvordering aanhangig maakt. We zijn er altijd om te helpen en oplossingen te bieden.

Retour verzendkosten

De verantwoordelijkheid voor de retourzending is afhankelijk van de gebruiksperiode van het artikel. Voor details:

1. 14 Dagen Niet bevallen item-klant (vervangings- of terugbetalingsgarantie)

Klanten zijn verantwoordelijk voor het retourneren van verzendkosten als u het niet-gewenste artikel wilt retourneren. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij ofwel u terugbetalen (exclusief verzendkosten) of een wissel item verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

2. Dood bij aankomst - GeekBuying (vervangings- of terugbetalingsgarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de terugkerende verzendkosten als het een DOA-artikel is. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij u ofwel terugbetalen of een wisselstuk verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

3. Binnen 1 maand-GeekBuying (gratis reparatiegarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de verzendkosten in de vorm van gedeeltelijke coupons en gedeeltelijk terugbetalen op uw PayPal-rekening.

4. Binnen 1 ~ 6 maanden - GeekBuying & klantaandeel (alleen gratis reparatiegarantie)
Items moeten worden geretourneerd op kosten van de klant voor gratis reparatie en GeekBuying betaalt de verzendkosten voor het verzenden van het gerepareerde artikel naar de klant.

5. Binnen 6 ~ 12 maanden-klant (alleen gratis reparatiegarantie)
Klanten betalen de terugkerende verzendkosten om de gratis reparatiegarantie binnen de 1-garantieperiode van een jaar te krijgen.

Let op:

1. Bovenstaande vervanging of terugbetaling kan alleen worden gedaan nadat we de retourzendingen hebben ontvangen.

2. Alle terugzending wordt verzonden via de goedkoopste aangetekende post. Als klanten willen terugsturen door snelle verzending, zijn klanten belast met de aangepaste belasting of heffing in rekening gebracht als zich voordoet.

3. Alle kunstmatige factoren die ervoor zorgen dat de schade van het product buiten de garantie valt. Houd er ook rekening mee dat de batterij of het moederbord niet geschikt is voor de gratis reparatieregel.

4. Voor items die moeten worden terugbetaald of vervangen, worden er kosten in rekening gebracht voor herlading als deze langer zijn dan 2 dagen na ontvangst van de goederen. Ook als er een kras of schade aan het artikel is gebeurd, brengen wij de schade in rekening.

Richtlijnen voor retourbeleid

Het bovenstaande beleid is alleen van toepassing tijdens gevallen of omstandigheden zoals hierboven vermeld. Voor details over de garantie voor de items die u bij GeekBuying hebt gekocht, raadpleegt u de Garantie-informatie.

GeekBuying is niet aansprakelijk in welke vorm dan ook als het een van de bovenstaande vermelde beleidsregels wijzigt zonder voorafgaande kennisgeving aan hun klanten.

Voor meer informatie over het retourbeleid, kunt u contact met ons opnemen via 'Live Chat' of u kunt ons ook schrijven.