Mi Electric Scooter 1S Folding Electric Scooter 8.5 Inch Tire 250W
Kenmerken
- Conditie
- Nieuw
- Levering
- Verzenden
- Verzendkosten
Omschrijving
Mi Electric Scooter 1S Folding Electric Scooter 8.5 Inch Tire 250W Brushless Motor Up To 30km Range Max speed 25km/h Smart Display Dual Brake CN Version - Black
Afhalen is niet mogelijk.
Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.
Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.
Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.
De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.
Betalen kan met Ideal, paypal en alle andere kaarten.
Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.
Highlights
250W Motor
250W high-performance Hall brushless DC motor, the maximum speed can reach 25km / h, let you enjoy the fun of riding.
Three Modes
You only need to press the switch button twice in a row to complete the riding mode switch, allowing you to easily cope with different riding environments.
30 km Battery Life
High-quality lithium battery, high power supply, full battery life up to 30km. During driving, press the brake or release the throttle to automatically start energy recovery, convert part of the kinetic energy into electrical energy storage, and further increase battery life.
Folding Design
Innovative folding design, the folding buckle can be realized in only three simple steps. The folded scooter is compact and can be placed in the trunk of the car or the corner of the office.
Shock-absorbing Tires
The 8.5-inch rubber pneumatic tire has good shock absorption and obstacle-passing ability. It easily crosses the speed bump and effectively responds to rough roads.
SpecificationGeneralBrand: Mi
Type: Electric Scooter
Model: 1S
Color: Black
SpecificationMaterial: Aircraft-grade aluminum alloy
Maximum torque: 16N.m
Tire: 8.5 inch inflatable tire
Speed Mode: S: 25KM/H; D 20KM/H; ECO: 15KM/H
Rated Motor Power: 250W
Cruising Distance: 30km
Maximum Motor Power: 500W
Climbing Gradient: Approx 14 degree
Waterproof Grade: IP54
Max Load: 100kg
Charger Rated Power: 71W
Charger Input Voltage: 100 - 240V, 50 / 60Hz
Battery Limited Voltage: 42V
Charging Time: About 5 hours
Braking System: Front E-ABS anti-lock system, rear mechanical disk brake
Braking Distance: 4 metersWeight & SizeProduct Weight: 12.5kg
Package Weight: 16.5kg
Product Size(L x W x H): 108 x 43 x 114cm(UNFOLDDE); 108 x 43 x 49cm(FOLDED)
Package Size(L x W x H): 104 X 52 X 18.5CMPackage Contents1 x Mi Electric Scooter
1 x CN charger with European Adapter
1 x Prolonged Air NOZZLE
4 x Screw
1 x Hexagonal wrench
1 x User Manual
Retourneren
GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:
1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.
2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.
3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.
Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.
1 jaar garantie
GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)
Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.
Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.
GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)
DOA (items defect bij aankomst)
Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.
-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.
Let op:
1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.
Items verkeerd bij aankomst
Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.
Let op:
1. Het is mogelijk dat we het defecte / verkeerde artikel eerst moeten retourneren voordat u een nieuwe vervanging verzendt. Alle geretourneerde defecte items worden voor reparatie naar China teruggestuurd, omdat de fabriek en onderhoudspunten daar zijn te vinden.
2. Neem voordat u terugkeert contact op met onze klantenondersteuning voor RMA. GeekBuying is niet verantwoordelijk voor terugzending zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.
3. Neemt u alstublieft contact op met de ondersteuning van onze klanten voor hulp voordat u een geschil of terugvordering aanhangig maakt. We zijn er altijd om te helpen en oplossingen te bieden.
Retour verzendkosten
De verantwoordelijkheid voor de retourzending is afhankelijk van de gebruiksperiode van het artikel. Voor details:
1. 14 Dagen Niet bevallen item-klant (vervangings- of terugbetalingsgarantie)
Klanten zijn verantwoordelijk voor het retourneren van verzendkosten als u het niet-gewenste artikel wilt retourneren. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij ofwel u terugbetalen (exclusief verzendkosten) of een wissel item verzenden, afhankelijk van uw behoefte.
2. Dood bij aankomst - GeekBuying (vervangings- of terugbetalingsgarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de terugkerende verzendkosten als het een DOA-artikel is. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij u ofwel terugbetalen of een wisselstuk verzenden, afhankelijk van uw behoefte.
3. Binnen 1 maand-GeekBuying (gratis reparatiegarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de verzendkosten in de vorm van gedeeltelijke coupons en gedeeltelijk terugbetalen op uw PayPal-rekening.
4. Binnen 1 ~ 6 maanden - GeekBuying & klantaandeel (alleen gratis reparatiegarantie)
Items moeten worden geretourneerd op kosten van de klant voor gratis reparatie en GeekBuying betaalt de verzendkosten voor het verzenden van het gerepareerde artikel naar de klant.
5. Binnen 6 ~ 12 maanden-klant (alleen gratis reparatiegarantie)
Klanten betalen de terugkerende verzendkosten om de gratis reparatiegarantie binnen de 1-garantieperiode van een jaar te krijgen.
Let op:
1. Bovenstaande vervanging of terugbetaling kan alleen worden gedaan nadat we de retourzendingen hebben ontvangen.
2. Alle terugzending wordt verzonden via de goedkoopste aangetekende post. Als klanten willen terugsturen door snelle verzending, zijn klanten belast met de aangepaste belasting of heffing in rekening gebracht als zich voordoet.
3. Alle kunstmatige factoren die ervoor zorgen dat de schade van het product buiten de garantie valt. Houd er ook rekening mee dat de batterij of het moederbord niet geschikt is voor de gratis reparatieregel.
4. Voor items die moeten worden terugbetaald of vervangen, worden er kosten in rekening gebracht voor herlading als deze langer zijn dan 2 dagen na ontvangst van de goederen. Ook als er een kras of schade aan het artikel is gebeurd, brengen wij de schade in rekening.
Richtlijnen voor retourbeleid
Het bovenstaande beleid is alleen van toepassing tijdens gevallen of omstandigheden zoals hierboven vermeld. Voor details over de garantie voor de items die u bij GeekBuying hebt gekocht, raadpleegt u de Garantie-informatie.
GeekBuying is niet aansprakelijk in welke vorm dan ook als het een van de bovenstaande vermelde beleidsregels wijzigt zonder voorafgaande kennisgeving aan hun klanten.
Voor meer informatie over het retourbeleid, kunt u contact met ons opnemen via 'Live Chat' of u kunt ons ook schrijven.