Management met synchroniciteit
Kenmerken
- Conditie
- Gebruikt
- Levering
- Niet van toepassing
Omschrijving
Management met synchroniciteit
Auteur: Ruud Heijblom A.S. Heijboer
Uitgever: Uitgeverij Boom/Nelissen
Nederlands
2005 Paperback 165 pagina's
Inhoud:
Velen menen dat een managementproces in een model te vatten is, zoals in het model van strategisch management. Het idee erachter is dat het voor elkaar komt als u de stappen in een dergelijk model doorloopt. Zo'n model houdt echter geen rekening met toevalligheden. Dit boek is geschreven vanuit het idee dat deze toevalligheden, synchroniciteiten, van richtinggevende betekenis kunnen zijn. Bewustwording is daarbij van essentieel belang. Veel managers hebben hun eigen verhalen over zaken die zich op een onverwachte manier hebben gerealiseerd, maar weten ze vaak niet zo goed te plaatsen. Dit boek draagt er aan bij deze ervaringen een plaats te geven en geeft hiervoor een nieuw kader om kansen te creëren en vooral tips om met fun te kunnen blijven managen. Het boek is bedoeld voor managers, leidinggevenden, coaches en opleiders.