MarktPlaza

LONGER RAY5 10W Laser Engraver, 0.06x0.06mm Laser Spot

205x bekeken
1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

 LONGER RAY5 10W Laser Engraver, 0.06x0.06mm Laser Spot, Air Assist, Touch Screen, Offline Carving, 32-Bit Chipset, WiFi Connection, Working Area 400x400mm




Afhalen is niet mogelijk.





Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.





Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken 

wat de prijs is op dit moment.



Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.



Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.



Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.



De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.





Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.




Highlights


More Powerful Functions & Wide Applicable Materials
Ray5 10w with 3.5-inch touch screen added new functionality like multiple ways for data transfer and multiple machines control. Compared to other laser engravers, it can engrave up to 1000+ materials.
Ultrafine Laser Point & 10W Powerful Laser Module
With dual beam technology, Ray5 10W has a stronger laser power, which enables better cutting and engraving capacity. It is able to cut 20mm thick wood board and 30mm acrylic. It features 400x400mm engraving size and 10000mm/min engraving speed.
Ray5 adopts the latest compressed laser technology, which generates an ultra-fine laser spot of 0.06x0.06mm, two times thinner than ordinary lasers.
Offline Engraving & Multiple Ways for Data Transfer 
It supports offline engraving and cutting functions, so there's no computer connection is needed while engraving and cutting, making the operation easier for you to meet various DIY requirements. Wi-Fi, USB cable, APP, and TF cards are supported to transfer the data.
3 Safety Protection
LONGER RAY5 10W laser engraver is designed with flame protection, move protection, and motionless protection functions. When Ray5 detects any accidental flame while working, flame protection will automatically stop the laser and generate a continuous buzz alarm. When the engraving machine is accidentally displaced or tilted, the machine will automatically shut down for personal safety. And the laser will be turned off automatically when the laser module is frozen for over 15 seconds.
32-Bit Chipset
Ray5 is built with an ESP32 chipset, which is running at 240MHz. Faster and more powerful than comparably equipped machines with the 8-bit chipsets.
Wide Software Compatibility
This machine is compatible with various mature carving software, such as LaserGRBL and LightBurn. It supports Windows 7+, macOS, and Linux, supports JPG, PNG, BMP, G- code, GIF, SVG, NC, GC, etc. carving file formats.







Specification
General

Brand: LONGER 
Type: Laser Engraver
Model: RAY5 10W
Color: Black

Specification

Model Number: Ray5 10W
Laser Technology: Dioser Technology
Working Area: 400x400mm (15.75x15.75inch)
Laser Wavelength: 450nm
Focal Length: Fixed Focus-50mm
Laser Spot Size: 0.06x0.06mm
Optical Output Power: 10W
Z Axis-Height Range: Up to 47mm
Fastest Working Speed: Speed 10000mm/min
Engraver Output: DC 12V 5A
Engraver Input: AC 110-240V
Software: LaserGRBL and LightBum
Connection: USB/TF Card/WiFi
Carving File Formats: JPG, PNG, BMP, G- code, GIF, SVG, NC, GC, etc.
Laser Engraver Size: 586x583x176.5mm (23.07x22.95x6.95inch)

Weight & Size

Package Weight: 4.79kg
Package Size(L x W x H): 62.5x30.5x14cm

Package Contents

1 x X-Axis Frame
1 x Rear Frame
1 x Left Frame
1 x Right Frame
1 x Front Frame
1 x Laser Module
1 x Timing Belt
1 x Power Cable
1 x Safety Glasses
1 x USB Cable
1 x Control Box
1 x Card Reader & TF Card
1 x Support Feet
1 x Set of Plywood
2 x M3*6 Screws
4 x M5*6 Screws
1 x M5*8 Screws
8 x M5*16 Screws
4 x M5*25 Screws
2 x Thumb Screw
1 x Set of Wrenches
11 x Washer M5
4 x T-shaped Screw
4 x Corner Groove
3 x Machine Holder
1 x Laser Focus Column
1 x Cable Tie
1 x Wooden Brush
1 x User Manual





Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.