MarktPlaza

JIMMY HW10 Cordless 3-in-1 Wet/Dry Vacuum & Washer

1046x bekeken
2 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

JIMMY HW10 Cordless 3-in-1 Wet/Dry Vacuum & Washer 18000Pa Strong Suction 80Mins Runtime Precise Water Spray Control Excellent Edge and Corner Cleaning Self-Cleaning Smart Voice Reminder OLCD Display for Hardfloor, Carpet, Furniture - Black


Afhalen is niet mogelijk.


Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.

Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken 

wat de prijs is op dit moment.

Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.

Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.

Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 1 - 5 werkdagen.

De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.

Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.

Highlights 

18KPa Strong Suction

The brushless digital motor features high efficiency, strong suction, and great durability. 

With 350W strong power and 18KPa suction, JIMMY HW10 can remove all kinds of dirt and achieve an efficient cleaning around your house.

80 Mins Long Runtime

Equipped with 7 cells of 3800mAh lithium batteries, JIMMY HW10 can work up to 80 minutes for handheld use. 

Thanks to the removable design, its runtime can be doubled by an extra battery pack, which is ideal for cleaning big houses.

OLCD Display

The intelligent OLCD screen offers a clear and colorful picture with all the information you need to be shown on it, such as the battery level, work mode, maintenance reminding, etc. It makes your JIMMY HW10 easy to control.

Smart Voice Reminder

For better use, JIMMY HW10 is upgraded with a voice reminding function that can remind you to add water when the clean water tank is empty, to clean the dirty water tank when it is full of sewage, etc.

Self-Cleaning System

JIMMY HW10 is designed with a one-touch self-cleaning system that can clean the brush roll and the path for air with a single press of the button. 

The brush roll can be dried automatically after the self-cleaning process. 

It sets your hands free from washing the dirty brush roll and keeps the machine clean and odor-free.

Auto Suction Adjustment

In the auto mode, JIMMY HW10 can recognize different floor types and automatically adjust the suction power. 

The suction pressure boosts when it works on carpets. 

The auto-adjusting design helps to clean all types of floors thoroughly.

Multiple Brushes

Coming with 2 professional brush rolls and 3 different brush heads, JIMMY HW10 can work well not only on floors and carpets but also on mattresses, sofas, and other furniture, which can achieve a streak-free cleaning along the wall and hard-to-reach corners. 

Note: GeekBuying offers 2-year warranty for JIMMY HW10.


Specification


General Brand: Jimmy 
Type: Wet/Dry Vacuum Cleaner
Model: HW10
Color: Black
Specification 
Rating Voltage: 25.2V
Rating Power: 400W
Motor Type: Brushless
Battery Capacity: 3800mAh
Charging Time: 5H
Working Time: Handheld: Eco Mode 80 mins/ Max Mode 35 mins , Upright: Floor Mode 40 mins/ Carpet Mode 20 mins
Clean Water Tank Capacity: 0.5L
Dirty Water Tank Capacity: 0.4L
Dust Cup Capacity: 0.2L
Handheld Vacuum: YES
Carpet Brush Roll: YES
Replaceable Battery Pack: YES
Water Spray Control: YES
Brushroll Air-Drying: YES
Electric Mattress Head: YES
Battery Pack: Replaceable
Voice Assistant: YES

Weight & Size Product weight: 7.0 kg
Package weight: 8.6 kg
Product size (L x W x H): 730x 324 x 426mm


Package Contents 


1 x 2-in-1 Crevice Tool
1 x Electric Mattress Head
1 x Airpath Cleaning Brush
1 x 500ml Cleaning Solution
1 x Carpet Roller Brush
1 x Adaptor
1 x Charging and Storage Base
1 x User Manual

Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.

Let op:
1. Het is mogelijk dat we het defecte / verkeerde artikel eerst moeten retourneren voordat u een nieuwe vervanging verzendt. Alle geretourneerde defecte items worden voor reparatie naar China teruggestuurd, omdat de fabriek en onderhoudspunten daar zijn te vinden.

2. Neem voordat u terugkeert contact op met onze klantenondersteuning voor RMA. GeekBuying is niet verantwoordelijk voor terugzending zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.

3. Neemt u alstublieft contact op met de ondersteuning van onze klanten voor hulp voordat u een geschil of terugvordering aanhangig maakt. We zijn er altijd om te helpen en oplossingen te bieden.

Retour verzendkosten

De verantwoordelijkheid voor de retourzending is afhankelijk van de gebruiksperiode van het artikel. Voor details:

1. 14 Dagen Niet bevallen item-klant (vervangings- of terugbetalingsgarantie)

Klanten zijn verantwoordelijk voor het retourneren van verzendkosten als u het niet-gewenste artikel wilt retourneren. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij ofwel u terugbetalen (exclusief verzendkosten) of een wissel item verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

2. Dood bij aankomst - GeekBuying (vervangings- of terugbetalingsgarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de terugkerende verzendkosten als het een DOA-artikel is. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij u ofwel terugbetalen of een wisselstuk verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

3. Binnen 1 maand-GeekBuying (gratis reparatiegarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de verzendkosten in de vorm van gedeeltelijke coupons en gedeeltelijk terugbetalen op uw PayPal-rekening.

4. Binnen 1 ~ 6 maanden - GeekBuying & klantaandeel (alleen gratis reparatiegarantie)
Items moeten worden geretourneerd op kosten van de klant voor gratis reparatie en GeekBuying betaalt de verzendkosten voor het verzenden van het gerepareerde artikel naar de klant.

5. Binnen 6 ~ 12 maanden-klant (alleen gratis reparatiegarantie)
Klanten betalen de terugkerende verzendkosten om de gratis reparatiegarantie binnen de 1-garantieperiode van een jaar te krijgen.

Let op:

1. Bovenstaande vervanging of terugbetaling kan alleen worden gedaan nadat we de retourzendingen hebben ontvangen.

2. Alle terugzending wordt verzonden via de goedkoopste aangetekende post. Als klanten willen terugsturen door snelle verzending, zijn klanten belast met de aangepaste belasting of heffing in rekening gebracht als zich voordoet.

3. Alle kunstmatige factoren die ervoor zorgen dat de schade van het product buiten de garantie valt. Houd er ook rekening mee dat de batterij of het moederbord niet geschikt is voor de gratis reparatieregel.

4. Voor items die moeten worden terugbetaald of vervangen, worden er kosten in rekening gebracht voor herlading als deze langer zijn dan 2 dagen na ontvangst van de goederen. Ook als er een kras of schade aan het artikel is gebeurd, brengen wij de schade in rekening.

Richtlijnen voor retourbeleid

Het bovenstaande beleid is alleen van toepassing tijdens gevallen of omstandigheden zoals hierboven vermeld. Voor details over de garantie voor de items die u bij GeekBuying hebt gekocht, raadpleegt u de Garantie-informatie.

GeekBuying is niet aansprakelijk in welke vorm dan ook als het een van de bovenstaande vermelde beleidsregels wijzigt zonder voorafgaande kennisgeving aan hun klanten.

Voor meer informatie over het retourbeleid, kunt u contact met ons opnemen via 'Live Chat' of u kunt ons ook schrijven.