MarktPlaza

HIMO Z20 Max Pedal Throttle E-assist Mode All-weather Tires.

363x bekeken
2 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

HIMO Z20 Max Electric Bicycle 250W Motor Up to 25Km/h 20 Inches with Pedal Throttle and E-assist Mode All-weather Tires - Gray


Afhalen is niet mogelijk.

Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.


Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.


Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.


De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.


Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.

Highlights


CE certification from SGS professional lab, to ensure safe and cozy riding

Professional CE certificate issued by SGS lab

Electric scooter professional standard EN17128: 2020

Details upgrade

With intelligent control system, strong drive, long battery life

Intelligent vector control system, efficient, sensitive and precise control

High-efficiency motor, matched with Shimano 6-speed transmission system, strong power

New energy battery + intelligent control system, long battery life

High-definition LCD instrument, two riding modes

Super strong configuration, comfortable riding on all road conditions

Folds in three seconds ,easy storage

Saddle tube cleverly designed portable pump

Dual disc brake system and CST tires, stable braking, excellent performance

BMS Intelligent Battery Management System

Easy Riding:

Three foldable

3 riding modes

High-definition LCD display

Built-in pump

Excellent Performance:

Intelligent vector control system

Shimano 6-speed transmission system

Pull-out battery design

IP7X waterproof

System Security:

Double disc brake system

Intelligent power system


Specification


General


Brand: HIMO
Type: Electric bike
Model: Z20 MAX
Color: Gray/White

Specification Max Rang(Mopped mode): ≤80KM
Max Rang(Pure Electric Mode): ≤50KM
Max Load: 100KG
Battery: 10AH 36V
Motor: 250W DC Motor
Rated speed: 326r/min
Rated Voltage: 36V
Charging Time: about 5H
Weight & Size Product Weight: 21.6kg
Package Weight: 27.5kg
Product Size(L x W x H): 1470x550x1090mm(unfold); 860x740x400mm(fold)
Package Size(L x W x H): 880x460x740mm


Package Contents


1 x Z20 Max E-Bike
1 x Wrench
2 x Foot pedal
1 x Metal Front Fender
1 x Metal Rear Fender
1 x Plastic Front Fender
1 x Plastic Rear Fender
1 x EU Charger
1 x User Manual


Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.

Let op:
1. Het is mogelijk dat we het defecte / verkeerde artikel eerst moeten retourneren voordat u een nieuwe vervanging verzendt. Alle geretourneerde defecte items worden voor reparatie naar China teruggestuurd, omdat de fabriek en onderhoudspunten daar zijn te vinden.

2. Neem voordat u terugkeert contact op met onze klantenondersteuning voor RMA. GeekBuying is niet verantwoordelijk voor terugzending zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.

3. Neemt u alstublieft contact op met de ondersteuning van onze klanten voor hulp voordat u een geschil of terugvordering aanhangig maakt. We zijn er altijd om te helpen en oplossingen te bieden.

Retour verzendkosten

De verantwoordelijkheid voor de retourzending is afhankelijk van de gebruiksperiode van het artikel. Voor details:

1. 14 Dagen Niet bevallen item-klant (vervangings- of terugbetalingsgarantie)

Klanten zijn verantwoordelijk voor het retourneren van verzendkosten als u het niet-gewenste artikel wilt retourneren. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij ofwel u terugbetalen (exclusief verzendkosten) of een wissel item verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

2. Dood bij aankomst - GeekBuying (vervangings- of terugbetalingsgarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de terugkerende verzendkosten als het een DOA-artikel is. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij u ofwel terugbetalen of een wisselstuk verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

3. Binnen 1 maand-GeekBuying (gratis reparatiegarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de verzendkosten in de vorm van gedeeltelijke coupons en gedeeltelijk terugbetalen op uw PayPal-rekening.

4. Binnen 1 ~ 6 maanden - GeekBuying & klantaandeel (alleen gratis reparatiegarantie)
Items moeten worden geretourneerd op kosten van de klant voor gratis reparatie en GeekBuying betaalt de verzendkosten voor het verzenden van het gerepareerde artikel naar de klant.

5. Binnen 6 ~ 12 maanden-klant (alleen gratis reparatiegarantie)
Klanten betalen de terugkerende verzendkosten om de gratis reparatiegarantie binnen de 1-garantieperiode van een jaar te krijgen.

Let op:

1. Bovenstaande vervanging of terugbetaling kan alleen worden gedaan nadat we de retourzendingen hebben ontvangen.

2. Alle terugzending wordt verzonden via de goedkoopste aangetekende post. Als klanten willen terugsturen door snelle verzending, zijn klanten belast met de aangepaste belasting of heffing in rekening gebracht als zich voordoet.

3. Alle kunstmatige factoren die ervoor zorgen dat de schade van het product buiten de garantie valt. Houd er ook rekening mee dat de batterij of het moederbord niet geschikt is voor de gratis reparatieregel.

4. Voor items die moeten worden terugbetaald of vervangen, worden er kosten in rekening gebracht voor herlading als deze langer zijn dan 2 dagen na ontvangst van de goederen. Ook als er een kras of schade aan het artikel is gebeurd, brengen wij de schade in rekening.

Richtlijnen voor retourbeleid

Het bovenstaande beleid is alleen van toepassing tijdens gevallen of omstandigheden zoals hierboven vermeld. Voor details over de garantie voor de items die u bij GeekBuying hebt gekocht, raadpleegt u de Garantie-informatie.

GeekBuying is niet aansprakelijk in welke vorm dan ook als het een van de bovenstaande vermelde beleidsregels wijzigt zonder voorafgaande kennisgeving aan hun klanten.

Voor meer informatie over het retourbeleid, kunt u contact met ons opnemen via 'Live Chat' of u kunt ons ook schrijven.