MarktPlaza

GUNAI MX02S Electric Bicycle 26*4.0 Inch Fat Tires 1000W 48V

265x bekeken
1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

 GUNAI MX02S Electric Bicycle 26*4.0 Inch Fat Tires 1000W 48V 17Ah 40Km/h Max Speed 40-50km Mileage Range 150KG Max Load Shimano 7 Speed - Black




Afhalen is niet mogelijk.





Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.




Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken 

wat de prijs is op dit moment.



Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.



Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.



Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.



De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.





Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.





Highlights



1. 40-50KM power-assisted mileage, 17Ah batteries, 1000W motor.

2. Aluminum alloy frame: rugged design puts safety first.

3. Three mode of travel: pedal mode, boost mode, power mode.

4. Understand every stepping on you, experience new riding fun.

5. Smart LCD meter, detect driving data.

6. Double Dics Brake, 26*4.0 wheels.







Specification
General Brand: GUNAI
Type: Electric Bike
Model: MX02S
Color: Black
Specification Material: Aluminum alloy
Motor: 1000W
Max Speed: 40km/h
Battery: 48V 17Ah
Charging Time: 6-7h
Wheel: 26*4.0 inch
Max Load: 150kg
Pure Electric: 35-40 km
Power Assitance: 40-50 km
Meter: LCD Instrument
Brake: XOD front and rear brake system
Certification: CE
Shift level: 7 speed
Weight & Size Product Weight: 29kg
Package Weight: 34kg
Product Size(L x W x H): 186 x 65 x 105cm
Package Size(L x W x H): 156 x 34 x 80cm


Package Contents 



1 x Electric Bicycle 
1 x Charger
1 x Pump
1 x Tool
1 x Luggage Rake
1 x User Manual





Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.