Flashforge Adventurer 3 Pro 3D Printer, Auto Leveling, Removable Nozzle, Filament Detection, Camera Monitor, Glass Build Plate, Ultra-Mute, Cloud Printing, 150*150*150mm
Afhalen is niet mogelijk.
Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl
Bij categorie, alle merken met de kortingen.
Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken
wat de prijs is op dit moment.
Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.
Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.
Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.
De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.
Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.
Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.
Highlights
Adventurer 3 Pro is a high-match version of Adventurer 3, it has advanced 3d printing with 240 Celsius & 265 Celsius nozzles, filament detection, camera monitor, and glass build platform.
Adventurer 3 Pro is configured with the second generation of upgraded Wi-Fi and supports 3D cloud printing and remote management.
It supports PLA, ABS, PC, PETG, and other materials printing.
It is an intelligent 3D printer to meet home, office, and school printing needs.
Out of the Box
No need for assembly, it is a fully pre-assembled desktop 3d printer, unbox to print 3d models.
Detachable Nozzle & Fast Heating
Adventurer 3 Pro 3D printer is equipped with a 240 Celsius nozzle, including a 265 Celsius nozzle as spare parts.
The nozzle can be heated to 200 Celsius (392 Fahrenheit) within 60 seconds. The detachable design lets you remove the nozzle from the extruder in one push.
Carbon Silicon Crystal Glass Build Plate
The glass build plate ensures better flatness than a flexible build plate, greatly minimal warping issues.
Filament Auto-loading
With the enclosed spool holder, put the filament end in, then trigger filament loading via the touchscreen for auto & smooth feeding.
Filament Run-out Detection
The print will stop when the filament is running out; resumes when the filament is refilled.
Auto Leveling
Follow what the screen interface instructs to start 3d printing; the build plate was well-leveled accurately.
2.8-inch Touchscreen
Touchscreen design simplifies 3D print operation, and you can get an intuitive knowledge of machine operation status and printing progress.
Cloud Printing
You can manage multiple 3D printers and store 3D printable files on FlashCloud & PolarCloud. Save, share, and download 3D files at any time.
FlashPrint Slicing Support
Offers basic and advanced slicing options, meeting varied 3D model slicing requirements.
Built-in Camera
Built-in HD Camera allows you to remotely view the printing process online.
Super Quiet Printing
With less than 45dB printing, Adventurer 3 Pro 3D printer can ensure a quiet and comfortable printing environment.
Specification
General Brand: Flashforge
Type: 3D Printer
Model: Adventurer 3 Pro
Color: Black + White
Specification Extruder Quantity: 1
Nozzle Diameter: 0.4 mm
Maximum Extruder Temperature: 265 Celsius
Maximum Platform Temperature: 100 Celsius
Print Speed: 30-100mm/s
Filament Compatibility: PLA / ABS / PC / PETG
Print Volume: 150*150*150 mm
Layer Thickness: 0.1-0.4 mm
Print Precision: ±0.2 mm
Screen: 2.8-inch Touch Screen
Input: 100-240 VAC, 47-63Hz
Output: 24 V, 6.25 A
Power: 150 W
Spool Hold Diameter: 52mm
Contain Spool Diameter: 50*200*52
Internal Storage: 8G
Connectivity: USB stick, Wi-Fi, Ethernet FlashCloud, PolarCloud
Software: FlashPrint / Cura / Slic3r (Need to set up)
Input: 3mf / stl / obj / fpp / bmp / png jpg / jpeg files
Output: gx / g files
Camera: 1
Filter Fan: Option
Noise: <45dB
Working Environment: 18 - 30 Celsius
Weight & Size Product Weight: 10kg
Package Weight: 12.6kg
Product Size(L x W x H): 388*340*405mm
Package Size(L x W x H): 430*480*530mm
Package Contents
1 x 3D Printer
1 x 250g Random Filament
1 x Power Cable
1 x Screwdriver
1 x 0.4-265 Celsius Nozzle
1 x Tool
1 x Grease
1 x User Manual
Retourneren
GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:
1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.
2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.
3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.
Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.
1 jaar garantie
GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)
Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.
Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.
GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)
DOA (items defect bij aankomst)
Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.
-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.
Let op:
1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.
Items verkeerd bij aankomst
Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.