MarktPlaza

FIIDO L3 350W 23.2Ah 14 inch 25km/h 130Km Max Mileage

181x bekeken
3 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

FIIDO L3 Folding Electric Moped Bike City Bike Commuter Bike 48V 350W 23.2Ah Lithium Battery 14 inch Max 25km/h 130Km Max Mileage Long Distance - Grey

Afhalen is niet mogelijk.



Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.




Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.

Op de officiële pagina van FIIDO zie je ook bij de link Buy, de text staan

met deze partners werken we samen, als eerste Geekbuying, dat u weet dat het te vertrouwen is.

Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.

Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.

De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.

Betalen kan met Ideal,, Paypal en alle andere kaarten.

Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.

Highlights
350W wheel motor provides the max 25km/h speed and max 20-25 degree gradient.
48V 23.2Ah Li-ion battery (included in product) for max 130Km mileage.
14 inflation tire for different grounds to take.
Quick folding design for convenient carrying in your car trunk.
Aluminum alloy shell for max 120kg payload.
Suitable for adults and teenagers for fun.
Removable battery makes charging more convenient.

Specification

Electric Bike System FIIDO System
Electric Motorcycle Support
Power Assist System 3 Gear Power Boost
Operating Temperature -10° to 50°
Maximum Speed 25km/h
Battery High Quality Lion Battery
Input Voltage 100 to 40V
System Voltage 48V
Amps 23.2Ah
Recharge Time 7 Hours
Electricity-assisted Mileage About 75KM/130KM
Display TFT Display
Drive Type Rear Drive
Frame Material Aluminium Alloy
Brake Type Mechanical Disc Brakes
Chainset Steel 48 Tooth
Gears 16T
Certificate CE,FCC,etc.
Chain Kmc S1
Pedals Included Yes
Grips Rubber
Handlebars Aluminium Alloy
Pedals Fold Pedals
Motor Brushless Gear Motor
Rear Hub 350W Motor
Rims Alloy
Wheel Size 14"
Tyre Size 14*1.95 Inch
Tyres CST
Net Weight(KG) 24.2KG
Gross Weight(KG) 26KG
Saddle Height 70cm to 105cm
Folded Size 70cm*36cm*68cm
Size 126.5cm*59cm*97cm
Pack Size 74cm*58cm*41cm
Tax Tax Free

Retourneren
GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:
1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.
2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.
3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.
Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.
1 jaar garantie
GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)
Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.
Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.
GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)
DOA (items defect bij aankomst)
Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.
-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.
Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.
Let op:
1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.
Items verkeerd bij aankomst
Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.