Event Driven Marketing, Egbert Jan Van Bel
Kenmerken
- Conditie
- Zo goed als nieuw
- Levering
- Niet van toepassing
Omschrijving
Event Driven Marketing, Egbert Jan Van Bel
Co-auteur: Ed Sander
Uitgever: Kluwer
2005 Hardcover met wikkel omslag, 226 pagina's
16x22 cm, staat stempel in
Inhoud: op het juiste moment, met het juiste aanbod, bij de juiste klant
De focus van bedrijven komt meer en meer op de klant te liggen. Event Driven Marketing is hierbij de 'ultimate marketing machine'. Klanten maken, klanten houden.
Dit boek is de eerste gespecialiseerde en omvangrijke publicatie over het onderwerp Event Driven Marketing (EDM). EDM is het logisch vervolg op de mix van direct- en database-marketing met CRM. EDM is sterk klantgericht en maakt gebruik van de nieuwe media als Internet, technologie op het gebied van databases en procesmanagement software. EDM is vooral ook resultaatgericht: het biedt de mogelijkheid om het juiste aanbod op het juiste tijdstip bij de juiste, individuele klant te krijgen.
Boek gewicht 450 gram
VERZENDING NIET INBEGREPEN