MarktPlaza

DrveTion BT20 Fat Tire 10Ah Samsung Battery 40-60km Range

255x bekeken
1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

 DrveTion BT20 Folding Electric Bike 20*4.0 inch Fat Tire 10Ah Samsung Battery 40-60km Range 750W Motor 45km/h Max Speed





Afhalen is niet mogelijk.






Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.






Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken 

wat de prijs is op dit moment.



Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.



Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.



Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.



De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.





Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.







Highlights

The 20*4.0 inch spoke wheels are equipped with shock-absorbing air holes, which make riding more comfortable and stable.

750W high-power motor to meet the needs of various road conditions, the maximum speed can be adjusted to 45km/h.

Samsung 21700 batteries make the power more durable, offers 25-35km in electric mode, and 40-60km in power assist mode.

The 7-speed transmission allows riding easier, and brings more riding fun.

With the LCD color instrument, riders can clearly navigate on cloudy days or at night.




Specification



General Brand: DrveTion
Type: Folding Electric Bike
Model: BT20
Color: Black-Gray
Specification 
Frame Material: Aluminum Alloy
Speed Instrument: Color Large Screen LCD
Battery: 10Ah Samsung 21700 50E
Battery Voltage: 48V
Charger Voltage: 100-240V 2A European Standard Round Plug
Motor Wattage: 750W
Gears: Five Gears
Transmission: 7-Speed Transmission
Tyre: CST 20*4.0 inch
Brake: Disc Brake
Gradeability: 30°
Max Speed: 45 km/h
Mileage of Pure Electric: 25-35km
Mileage of Assistance: 40-60km

Weight & Size Weight of the E-bike: 25.5kg
Weight of Battery: 10Ah 3.5kg
Gross Weight: 35kg
Package Size: 91 x 44 x 79cm
Packing Mode: Disassemble the Front Wheel


Package Contents 

1 x Ebike
1 x User Manual
1 x Eu Plug Charger
1 x Installation Tool




Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.