Paperback, uitgave 2003, 3e druk, isbn 9020732587. Boek is in goede staat. Verzendkosten (4,20 euro) zijn voor de koper. [328]
Direct marketing is een vorm van marketing die de aanbieder in staat stelt zijn individuele klanten te leren kennen en het aanbod op individuele wensen af te stemmen. Het primaire doel van direct marketing is het creëren en onderhouden van relaties tussen aanbieder en afnemers. Niet alleen de noodzaak hiertoe wordt steeds groter, maar ook de mogelijkheden.Direct marketing gaat in op ontwikkelingen als internet, mobiele telefonie en customer contact centers. Deze stellen ons in staat meer gegevens over klanten te verwerven, en door middel van datawarehousing en datamining kan aan deze gegevens meer kennis worden ontleend. Ook wordt aandacht besteed aan testen en financiële analyses.Toch belicht Direct marketing met name de strategische aspecten van het vak. In de herziene versie is direct marketing als marketingstrategie ingekaderd binnen CRM als wijze van bedrijfsvoering. Het gebruik van internet is geheel geïntegreerd in de direct-marketingtheorie. De auteur gaat uitgebreid in op ethische overwegingen in relatie tot permission marketing, op multichannel communicatie en distributie en op nieuwe technieken als SMS en i-Mode. Verder zijn door het hele boek de meest recente cijfers, onderzoeksresultaten en inzichten verwerkt.Direct marketing is primair bedoeld voor studenten binnen het reguliere onderwijs aan hbo en wo. Daarnaast is het boek zeer geschikt als voorbereiding op het Direct Marketing-B examen van SRM. Het is tevens zeer geschikt voor mensen die actief zijn in de (direct) marketing, en is het ook zeer geschikt als voorbereiding op het Direct Marketing-B examen van SRM.
Verzending:
Verzending zal plaatsvinden van dinsdag tot en met zaterdag.
Combinatievoordeel:
- Soms passen 2 ‘normale’ boeken of meerdere kleine boekjes in één envelop. U betaalt dan slechts 4,20 euro verzendkosten. Informeer even of dit in uw geval mogelijk is.
- Passen de boeken niet meer in één envelop (pakketpost), dan zijn de verzendkosten 6,45 euro bezorging thuis of 5,45 euro ophalen bij een DHL-servicepoint bij u in de buurt. (Voor deze tarieven kunt u een pakket samenstellen van max. 10 kg met een pakketafmeting van 80x50x35 cm.)
Verzendkosten/combinatievoordeel België:
- De verzendkosten voor een brievenbuspakje bedragen 9 euro. U betaalt dit tarief ook als meerdere boeken in één envelop passen.
- Passen de boeken niet meer in één envelop (pakketpost), dan zijn de verzendkosten 10 euro bezorging thuis of 9,50 euro ophalen bij een DPD-pickup parcelshop bij u in de buurt. (Voor deze tarieven kunt u een pakket samenstellen van max. 1 kg met een pakketafmeting van 100x50x50 cm).
Kijk ook eens naar mijn andere advertenties
P.S. In het belang van beide partijen (koper/verkoper) worden al mijn boeken als brievenbuspakje met track & trace verzonden. Op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan aangaande het versturen als wel het ontvangen van de zending.