Dick Raman - Twitteren Met Resultaat
Kenmerken
- Conditie
- Zo goed als nieuw
- Levering
- Niet van toepassing
Omschrijving
tips en technieken voor zakelijke en ambitieuze gebruikers
295 pagina's
Tips en technieken voor zakelijke en ambitieuze gebruikers.
Twitter is een fenomeen dat stormenderhand de wereld verovert. Niet verwonderlijk, want Twitter biedt de gebruiker enorme kansen en mogelijkheden. Luister mee naar andermans gesprekken of leer wat anderen denken, zonder opgemerkt te worden. Creëer zelf een buzz rond jouw merk, product, website of blog. Nooit eerder kreeg je zo'n krachtig instrument in handen om te luisteren naar en in te spelen op de wensen en meningen van jouw doelgroep.
Dit boek is een beknopte, maar complete handleiding voor deze populaire micro-blogging dienst. Na een heldere uiteenzetting over de werking van het programma en de mogelijkheden ervan volgen handige tips waarmee iedereen, van blogger tot ondernemer en marketeer, het maximale uit zijn Twitter-account haalt. Het boek staat bomvol concrete adviezen en aanwijzingen over het optimaliseren van je profielpagina, Twitter-etiquette en het verstandig en veilig gebruiken van Twitter, de meest efficiënte zoekacties op Twitter, onmisbare Twitterapplicaties, de integratie met MySpace en Facebook, enzovoort.
Bij dit boek krijg je de gedroomde tool aangereikt om zonder veel tijd te investeren alles uit Twitter te halen wat erin zit
Twitteren, het via internet versturen van korte berichtjes van maximaal 140 karakters, geniet grote populariteit en wordt steeds vaker gebruikt als bron voor het laatste nieuws. Dit boek bekijkt Twitter vanuit een andere hoek: die van de zakelijke gebruiker die zijn bedrijf, merk of product via twitteren onder de aandacht wil brengen. De auteur geeft een goed beeld van hoe en waarom Twitter werkt, en welke trends en toepassingen op dit moment van belang zijn. Een groot aantal hoofdstukken van elk enkele bladzijden worden aangevuld met gebruikerservaringen van andere twitteraars en ook een woordenlijst met Twitspeak ontbreekt niet. De rode lijn is hierbij steeds het behalen van zakelijk gewin. De auteur promoot hiervoor zijn eigen applicatie, waarmee een Twitter-account tegen betaling min of meer automatisch wordt beheerd. Zonder tussenkomst van de gebruiker probeert deze software nieuwe volgelingen aan te trekken en regelmatig interessante tweets te versturen. Geschikt voor wie nieuwe wegen zoekt om zakelijke aandacht te trekken en het experiment niet schuwt. De in Amerika gevestigde auteur is een autoriteit op het gebied van e-commerce en internet marketing. Met register. Kleine druk.