De enige in Nederland geregistreerde Winnebago Itasca Phasar is NU te koop!
27x bekeken
6 uur geleden geplaatst
Kenmerken
- Conditie
- Gebruikt
- Levering
- Ophalen
Omschrijving
Winnebago Itasca Phasar
Voor degenen die deze camper nog niet kennen een globale omschrijving:
De voor- en onderzijde zijn van de Renault Trafic I en het aluminium campergedeelte is er in Amerika op gezet door de firma Winnebago. Er zit een 2.2 liter Renault 25 GTX injectiemotor in, die zeer betrouwbaar is.
Voor degenen die deze camper nog niet kennen een globale omschrijving:
De voor- en onderzijde zijn van de Renault Trafic I en het aluminium campergedeelte is er in Amerika op gezet door de firma Winnebago. Er zit een 2.2 liter Renault 25 GTX injectiemotor in, die zeer betrouwbaar is.
Los is er nog een dak-airco (€ 750,-, nieuw € 900,- nog steeds in verpakking) te koop.
Ook is er een passende camperhoes te koop voor € 75,- (was nieuw € 99,-).
Daarnaast is er nog een extra zware accu van € 50,- te koop voor langer off grid staan.
Algemene informatie
Merk: Winnebago
Model: Itasca Phasar
Aantal deuren: 3
Kleur: Wit
Kenteken: VR-XD-44
Technische informatie
Vermogen: 77 kW (105 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: Automatisch
Maten
Lengte: 620 cm
Breedte: 234 cm
Hoogte: 220 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.460 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 3.029 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Indeling
Zit: 2 zitplaatsen voorin (voorstoelen zijn draaibaar), uit te breiden naar 4 of 5
Aantal slaapplaatsen: 2, ook uit te breiden
Aantal bedden: 1 (tweepersoons), ook uit te breiden
Bed: Vast bed (eind)
Positie keuken: Midden
Milieu
Emissieklasse: Euro 0, rijdt op E5/Euro98-benzine, dus hiermee kom je bijna elke milieuzone in
Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot april 2027
Technische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Opties en accessoires
Ook is er een passende camperhoes te koop voor € 75,- (was nieuw € 99,-).
Daarnaast is er nog een extra zware accu van € 50,- te koop voor langer off grid staan.
Algemene informatie
Merk: Winnebago
Model: Itasca Phasar
Aantal deuren: 3
Kleur: Wit
Kenteken: VR-XD-44
Technische informatie
Vermogen: 77 kW (105 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: Automatisch
Maten
Lengte: 620 cm
Breedte: 234 cm
Hoogte: 220 cm
Wielbasis: 368 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.460 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 3.029 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Indeling
Zit: 2 zitplaatsen voorin (voorstoelen zijn draaibaar), uit te breiden naar 4 of 5
Aantal slaapplaatsen: 2, ook uit te breiden
Aantal bedden: 1 (tweepersoons), ook uit te breiden
Bed: Vast bed (eind)
Positie keuken: Midden
Milieu
Emissieklasse: Euro 0, rijdt op E5/Euro98-benzine, dus hiermee kom je bijna elke milieuzone in
Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot april 2027
Technische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Opties en accessoires
- Banken met tafel
- Gasstel 2-pits (werkt op LPG, dus in het buitenland bij te vullen, vulnippels worden gratis meegeleverd)
- Keukenblok
- Koelkast
- Opbergkasten
- Rookvrij
- Radio met bluetooth
- Stroomaansluiting camping
- Stuurbekrachtiging
- Watertank (afval)
- Watertank (schoon)
- Boiler
- Zonnepaneel
- Trekhaak
- Extra grote zijspiegels voor goed zicht naar achteren en dode hoek
- Achteruitrijcamera (deed het tot de APK was gedaan, door een handigerd zeker aan de praat te krijgen)
- Cruisecontrol aanwezig, maar momenteel niet werkend
- Snelheidsmeter werkt niet, maar er is een GPS-kilometerteller geplaatst die naar behoren werkt
- Miles-teller werkte lange tijd niet (daarom kilometerstand “onlogisch”), maar werkt nu weer
- Twee banken zijn naar beneden te klappen, waardoor er een tweepersoons bed ontstaat
- Voorstoelen draaibaar
- Wc
- Doucheruimte
- Wasbak
Te koop aangeboden Camper Winnebago Itasca Phasar uit bouwjaar 03-1987, dus over minder dan 2 jaar belastingvrij en dan vallend binnen het oldtimertarief. Nu geldt al het kwarttarief.
Ik heb deze enige Winnebago Itasca Phasar verleden jaar april gekocht, maar mijn vrouw vindt deze toch wat groot en bewerkelijk.
De camper verkeert technisch op zich nog in een goede staat.
Sleutel omdraaien en meteen starten lopen.
Er zit net een nieuwe APK op.
De automaat is bij de APK-keuring vervangen en werkt prima.
Er zitten 4 goede banden onder de camper en er is na de APK nog een nieuwe accu geplaatst.
De camper is van binnen overnieuw ingericht maar moet nog afgewerkt worden zoals of de wanden stofferen of zeer netjes aflakken.
Her en der zal er nog het 1 en ander afgewerkt moeten worden, maar ja, dat heb je immers met een camper van ruim 38 jaren jong. 😉
Er zitten 4 goede banden onder de camper en er is na de APK nog een nieuwe accu geplaatst.
De camper is van binnen overnieuw ingericht maar moet nog afgewerkt worden zoals of de wanden stofferen of zeer netjes aflakken.
Her en der zal er nog het 1 en ander afgewerkt moeten worden, maar ja, dat heb je immers met een camper van ruim 38 jaren jong. 😉