MarktPlaza

Creality Ender-3 S1 Pro 3D Printer, Sprite Full Metal Direct Extruder

605x bekeken
1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Nieuw
Levering
Verzenden
Verzendkosten

Omschrijving

Creality Ender-3 S1 Pro 3D Printer, Sprite Full Metal Direct Extruder, Max 300 Celsius Degrees, Dual Z-axis Sync, Bend Spring Sheet to Release, LED Lights, Supports PLA/ABS/Wood TPU/PETG/PA


Afhalen is niet mogelijk.


Overzicht van alle producten vind je op eu9.nl

Bij categorie, alle merken met de kortingen.

Alle producten zijn nieuw, en het heeft ook geen zin om erop te bieden, je kan wel even checken 

wat de prijs is op dit moment.

Je kan alleen online bestellen, stuur even een bericht om de link aan te vragen.

Alle aangeboden producten komen uit Warehouses die zich in EU landen bevinden, dus er zijn geen invoerkosten.

Geschatte levertijd is anders per warehouse [Land] reken op 3 - 10 werkdagen.

De aangeven prijzen kunnen afwijken omdat het om aanbiedingen gaat, maar dat wordt al vermeld zodra u de link van ons krijgt wat de prijs is.

Betalen kan met Ideal, Paypal, Klarna en alle andere kaarten.


Verzendkosten vanaf gratis tot .... dat is ook per item verschillend.


Highlights
The Creality Ender 3 S1 Pro is a new and improved version of the renowned Ender 3. Equipped with a newly developed direct dual-gear extruder, automatic bed leveling, 32-bit silent mainboard, among other things, the S1-Pro is a very affordable printer with everything you could wish for at this price point.

"Sprite" Full-Metal & Dual-gear Direct Extruder
The Creality Ender 3 S1 Pro packs a new version of the dual-geared “Sprite” direct extruder which is now all-metal.
Configured with 1:3.5 dual-gear, it delivers an 80N force to achieve smooth feeding and release of filament without slipping, less inertia, and more precise positioning. 

Up to 300° High-temp Printing, Supports PLA, ABS, PVA, Wood, TPU, PETG, and PA
The nozzle temperature is promised to reach the sweaty heights of 300°, sending molten filament through the nozzle and onto a PEI spring steel build plate that can be enwarmend to a toasty 110°. That means you should be able to play with some rather exotic filaments, opening up more printing possibilities, and thereby dial up the fun.
It's compatible with multiple filaments, such as PLA, ABS, PVA, Wood, TPU, PETG, and PA, providing more possibilities for creation.

CR Touch
The automatic bed leveling system in the S1 printers is Creality’s own CR Touch, which will work perform consistently and jabs the S1 Pro’s print bed with a metal probe in 16 pre-defined locations to account for any unevenness it discovers on its pokey little journey.

32-Bit Motherboard 
The 32-bit mainboard in the S1 Pro is a “silent,” carring stepper motor drivers that manipulate the current through the motors, effectively silencing them. 

Spring Steel PEI Build Plate 
The Spring Steel PEI Build Plate laps down onto the print bed and can be removed by peeling it off. Give it a flex, and the prints will peel off with relative ease. Maintenance in the form of a quick wipe down with some alcohol and it is ready for more.

Upgraded 4.3-inch Touch Screen That Supports 9 Languages
Convenient for choosing and printing, 3-minute automatic screen stop
Language: Chinese/English/German/Spanish/French/Italian/Portuguese/Russian/Turkish

Specification


General

Brand: Creality 
Type: 3D printer 
Model: Ender-3 S1 Pro

Specification


Modeling technology: FDM
Build size: 220x220x270mm
Supported filament: PLA/ABS/Wood TPU/PETG/PA 
Max Printing speed: 150mm/s 
Normal Printing speed: 60-80mm/s
Printing layer thickness: 0.05-0.35mm
Nozzle diameter: 0.4mm
Maximum nozzle temperature: 300°C
Printing precision: 0.1 mm
Number of nozzles: 1
Filament diameter: 1.75mm
Extruder Type: "Sprite" Direct Extruder
Automatic bed leveling: CR Touch
Screen: 4.3-inch color touchscreen
Maximum heat temperature: 110°C
Printing platform: PC Spring steel sheet
Mainboard: 32-bit silent mainboard
Resume printing: support
Filament sensor: support
Printing method: Type-C USB/SD card
Rated voltage: 100-240VAC
Rated power: 350W
Language: Chinese/English/German/Spanish/French/Italian/Portuguese/Russian/Turkish
Support file format: STL/OBJ/AMF
Slicing software: Creality Slicer/Cura/Repetier-Host/Simplify3D

Weight & Size 
Net weight: 8.6kg
Gross weight: 10.7kg
Printer size: 490x455x625mm
Package size: 510x510x305mm 

Package Contents 
1 x Creality Ender-3 S1 Pro 3D Printer
1 x User Manual


Retourneren

GeekBuying adviseert oprecht elke gerespecteerde klant om de volgende voorschriften zorgvuldig te lezen alvorens te kopen:

1.Productteruggave moet gebeuren via een van de goedgekeurde verzendmethoden en retouradres van Geekbuying; Ons Ondersteuningscentrum kan u meer informatie geven.

2.Klanten worden maximaal één keer in rekening gebracht voor verzendkosten (inclusief retourzendingen); Geen restocking om de consument te betalen voor de teruggave van het product.

3. Voor terugbetalingen zal de verwerkingstijd voor ons om door te gaan met de terugbetaling tussen 3-6 werkdagen na ontvangst van uw geretourneerde artikel zijn.

Hierna hangt de terugbetalingstijd af van de betaalmethode. Zie hieronder voor meer informatie:
-PayPal-terugbetalingen kunnen tot 48 uur duren om te verwerken en in uw account te verschijnen.
- Terugbetaling van creditcardbetalingen duurt tussen 7-14 werkdagen om in uw account te verschijnen. Deze vertraging is volledig afhankelijk van uw creditcardmaatschappij en eventuele tussenpersonen.

1 jaar garantie

GeekBuying biedt 1-jaargarantie voor Consumer Electronic-producten zoals TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, VEILIGHEIDSPRODUCTEN, enzovoort (RC quadcopter valt niet onder de garantie)

Als artikelen van de bovenstaande categorieën om niet-kunstmatige redenen defect zijn binnen een jaar garantie (te rekenen vanaf de datum van aankomst), kunnen klanten de artikelen gratis retourneren voor reparatie.

Disassembleren, verkeerd gebruiken, laten vallen, waterloog of andere kunstmatige factoren om de schade aan het item te veroorzaken vallen niet onder deze garantie.

GeekBuying is verantwoordelijk voor alle reparatiekosten en niet-kunstmatige kosten voor vervanging van onderdelen (deze gratis reparatieregel is niet van toepassing op moederbord en scherm)

DOA (items defect bij aankomst)

Klanten dienen contact op te nemen met onze klantenondersteuning binnen 2 dagen na ontvangst van de goederen voor de DOA-situatie.

-De buitenverpakking is gebroken of uit vorm
1. Dien onmiddellijk een zaak in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.
2. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen artikelen / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven, samen met het bovengenoemde papieren bewijs en zaaknummer waarmee we de zaak snel kunnen bevestigen.
3. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

-De buitenverpakking verkeert in een goede staat terwijl het artikel niet werkt.
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle vereiste informatie hebben geverifieerd, zullen we ofwel een vervangende of een volledige restitutie verstrekken, afhankelijk van uw behoefte.

Items ontbreken bij aankomst
1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.
2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het ontbrekende item van het pakket.

Let op:

1. Als het hoofditem ontbreekt, dien dan een zaak bij het koeriersbedrijf in bij het koeriersbedrijf en ontvang een bevestiging in de vorm van een papieren bewijs met stempel erop.

2. Het belangrijkste is dat u, als u een bewijs van belastingheffing hebt, niet aarzelt om een ??foto voor ons te maken, omdat het gewicht iets kan vertellen over de vermissing.

Items verkeerd bij aankomst

Als het item dat u hebt ontvangen, compleet verschilt van het artikel dat u hebt besteld, bijv. Andere kleur, ander model, enz.

1. Stuur ons een e-mail met foto's bijgevoegd van de ontvangen items / pakket en gedetailleerde informatie om het probleem te beschrijven.

2. Nadat we alle benodigde informatie hebben geverifieerd, sturen we je het juiste item op de oorspronkelijke bestelling
3. Als alternatief, als de klant bereid is om het ontvangen verkeerde item te behouden, willen we graag een 5% compensatie van het orderbedrag verstrekken.

Let op:
1. Het is mogelijk dat we het defecte / verkeerde artikel eerst moeten retourneren voordat u een nieuwe vervanging verzendt. Alle geretourneerde defecte items worden voor reparatie naar China teruggestuurd, omdat de fabriek en onderhoudspunten daar zijn te vinden.

2. Neem voordat u terugkeert contact op met onze klantenondersteuning voor RMA. GeekBuying is niet verantwoordelijk voor terugzending zonder ons hiervan op de hoogte te stellen.

3. Neemt u alstublieft contact op met de ondersteuning van onze klanten voor hulp voordat u een geschil of terugvordering aanhangig maakt. We zijn er altijd om te helpen en oplossingen te bieden.

Retour verzendkosten

De verantwoordelijkheid voor de retourzending is afhankelijk van de gebruiksperiode van het artikel. Voor details:

1. 14 Dagen Niet bevallen item-klant (vervangings- of terugbetalingsgarantie)

Klanten zijn verantwoordelijk voor het retourneren van verzendkosten als u het niet-gewenste artikel wilt retourneren. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij ofwel u terugbetalen (exclusief verzendkosten) of een wissel item verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

2. Dood bij aankomst - GeekBuying (vervangings- of terugbetalingsgarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de terugkerende verzendkosten als het een DOA-artikel is. Na ontvangst van de retourzending, zullen wij u ofwel terugbetalen of een wisselstuk verzenden, afhankelijk van uw behoefte.

3. Binnen 1 maand-GeekBuying (gratis reparatiegarantie)
GeekBuying is verantwoordelijk voor de verzendkosten in de vorm van gedeeltelijke coupons en gedeeltelijk terugbetalen op uw PayPal-rekening.

4. Binnen 1 ~ 6 maanden - GeekBuying & klantaandeel (alleen gratis reparatiegarantie)
Items moeten worden geretourneerd op kosten van de klant voor gratis reparatie en GeekBuying betaalt de verzendkosten voor het verzenden van het gerepareerde artikel naar de klant.

5. Binnen 6 ~ 12 maanden-klant (alleen gratis reparatiegarantie)
Klanten betalen de terugkerende verzendkosten om de gratis reparatiegarantie binnen de 1-garantieperiode van een jaar te krijgen.

Let op:

1. Bovenstaande vervanging of terugbetaling kan alleen worden gedaan nadat we de retourzendingen hebben ontvangen.

2. Alle terugzending wordt verzonden via de goedkoopste aangetekende post. Als klanten willen terugsturen door snelle verzending, zijn klanten belast met de aangepaste belasting of heffing in rekening gebracht als zich voordoet.

3. Alle kunstmatige factoren die ervoor zorgen dat de schade van het product buiten de garantie valt. Houd er ook rekening mee dat de batterij of het moederbord niet geschikt is voor de gratis reparatieregel.

4. Voor items die moeten worden terugbetaald of vervangen, worden er kosten in rekening gebracht voor herlading als deze langer zijn dan 2 dagen na ontvangst van de goederen. Ook als er een kras of schade aan het artikel is gebeurd, brengen wij de schade in rekening.

Richtlijnen voor retourbeleid

Het bovenstaande beleid is alleen van toepassing tijdens gevallen of omstandigheden zoals hierboven vermeld. Voor details over de garantie voor de items die u bij GeekBuying hebt gekocht, raadpleegt u de Garantie-informatie.

GeekBuying is niet aansprakelijk in welke vorm dan ook als het een van de bovenstaande vermelde beleidsregels wijzigt zonder voorafgaande kennisgeving aan hun klanten.

Voor meer informatie over het retourbeleid, kunt u contact met ons opnemen via 'Live Chat' of u kunt ons ook schrijven.