MarktPlaza

Beste mefrau van de klantenservies (reisorganisaties) - Mild

65x bekeken
1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken

Conditie
Gebruikt
Levering
Verzenden
Verzendkosten
€ 3,65

Omschrijving

Paperback, uitgave 2011, 196 blz. met tekeningetjes. Hoekje kaft 'gekneusd'; verder in goede en nette staat. Verzendkosten (3,65 euro) zijn voor de koper. [D10]

"Hilarisch door de vele citaten, overgenomen uit klachtenbrieven van ontevreden reizigers, maar ook heel nuttig. Dit boek is ontstaan vanuit mijn jarenlange ervaring op klantenservices bij diverse reisorganisaties. Daar ontdekte ik dat er tussen de reisvoorwaarden en de uiteindelijke uitvoering van de reis een nogal grijs gebied zit. Want wat doe je bijvoorbeeld als het eten echt niet te eten is in je hotel of je koffer niet is aangekomen op je bestemming, om maar wat voorbeelden te noemen. Kun je daar dan restitutie voor vragen bij de reisorganisatie en hoe doe je dat dan? De goed bruikbare, de 'daar zou ik nou nooit aan gedacht hebben' tips en de regelrecht uit brieven van reizigers overgenomen komische citaten, freudiaanse versprekingen en soms ronduit schandalige opmerkingen, maken het een prettig boek om te lezen en.... er je voordeel mee te doen.

KIJK OOK EENS NAAR MIJN OVERIGE ADVERTENTIES