Veelgestelde Vragen

Waar is Achter Het Landhuis gevestigd? 


 ~Achter Het Landhuis heeft geen bezoekadres~ 


 Heb je ook een winkel? 


~Achter Het Landhuis heeft geen winkel en verkoopt voornamelijk online~ 


 Waar kan ik de spullen komen bekijken en/of ophalen? 


~U kunt een afspraak maken om de spullen te komen bekijken e/of ophalen~ 


 Kan ik spontaan langskomen? 


~U kunt alleen op afspraak langskomen als u iets wilt bekijken~ 


 Zijn de spullen uit voorraad leverbaar? 


~De meeste spullen die in de webwinkel staan zijn gebruikte spullen en enig in hun soort. 


   Heb ik meerdere exemplaren dan vermeld ik dit duidelijk in de advertentie~ 


Is het mogelijk mijn bestelling te laten bezorgen op een ander adres? 


~Ja, dat kan, mits dit een bestaand adres is in Europa. U kunt dit aangeven bij uw bestelling~ 


 Verstuur je ook naar het buitenland? 


~Ik verstuur ook naar buitenland binnen Europa via Post NL. Informatie over de verzendkosten kunt u vinden op de website van Post NL~ 


Hoe lang moet ik wachten op mijn bestelling? 


 ~Na bijschrijving op mijn rekening wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden, met uitzondering van de weekenden en feestdagen. Tijdens bijv. vakantie perioden kan de verzending wat langer duren. U ontvangt van mij altijd een bericht hierover~ 


Wat doe ik als een zending is beschadigd? 


~Ik doe altijd mijn best om de spullen zo zorgvuldig mogelijk te verpakken voor verzending. U betaald niets extra's voor de verpakkingskosten.
Uiteraard kan er altijd iets misgaan met de verzending.

Ik adviseer u dan ook direct na ontvangst van het pakket foto's te maken hoe u de situatie heeft aangetroffen. Neemt u dan binnen 24 uur na bezorging z.s.m. contact met mij op zodat wij hierover goede afspraken kunnen maken. 
Bij versturen van een pakket krijg ik altijd een bezorg melding van Post NL.


Uitzondering
Als er bij een artikel in de advertentie of correspondentie staat vermeld dat ophalen de voorkeur heeft en de verzending is op uw verzoek toch verstuurd, dan kan ik helaas niets voor uw doen.
De transport-en breukschade zijn het risico voor u als koper. 


Er is een mogelijkheid om u pakket verzekerd te versturen binnen Nederland. 
Gaat u hiervoor naar de website van Post NL. 


Voor meer informatie over retourneren neemt u dan contact met mij op via het contactformulier~ 


Welke betaalmogelijkheden zijn er? 


~Vooruitbetaling via bank of giro of ter plekke contant en het liefst zo gepast mogelijk. Er is geen pin mogelijkheid. Voor verzenden is er ook nog een optie Opsparen om in de verzendkosten tegemoet te komen. 


Voor meer informatie over Opsparen gaat u naar de genoemde pagina~ 


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren? 


~Ik reserveer de spullen vanaf de besteldag voor 7 dagen in afwachting van uw betaling. Wilt u een wijziging aanbrengen of de bestelling annuleren, stuurt u dan binnen deze 7 dagen periode een bericht, zodat ik uw bestelling kan aanpassen of annuleren. Als er na de reserveringsperiode van 7 dagen geen betaling is binnengekomen, dan komt uw bestelling te vervallen. De artikelen gaan dan weer de verkoop in, tenzij er andere afspraken hierover zijn gemaakt~ 


Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen? 


~Tijdens vakantie periodes, weekenden en feestdagen zal dit zeker een vertraging oplopen. Bij afwezigheid vermeld ik dat in een bericht naar u als klant. Controleert u in elk geval even of de bevestigingsmail misschien in de map met ongewenste email (Spam) is terechtgekomen. Is dit niet het geval, neemt u dan telefonisch contact met mij op of via email op het contact formulier. Ik controleer dan of uw bestelling wel of niet goed is doorgekomen~ 


Krijg ik een bewijs van betaling? 


~Zodra uw betaling is bijgeschreven op mijn rekening, ontvangt u van mij een betaalbevestiging per email. 


Ik informeer u dan gelijk wanneer ik de bestelling verstuur en zodra het pakket is verstuurd krijgt u van mij nog de verzendcode om uw pakket te volgen via T&T. 


Betaald u ter plekke contant dan schrijf ik op uw verzoek een kwitantie voor u uit~ 


Ik heb nog een andere vraag. 


~Heeft u na het lezen hiervan toch nog vragen die niet beantwoord zijn, neemt u dan contact met mij op via de contact pagina~