Innoveren met nieuwe media - Kees van Kaam

Bewaar
  • Aantal keer bekeken 41x bekeken
  • Datum geplaatst 1 jaar geleden geplaatst

Kenmerken


Levering
Verzenden
Staat van het product
Gebruikt
Type advertentie
Aangeboden
Type prijs
Vraagprijs

Omschrijving

Paperback, uitgave 1999, 224 blz. Ex-libris op voorblad; boek is in goede en nette staat. Verzendkosten (4,10 euro) zijn voor de koper. [D4]

Het innovatie vermogen van de mens is de belangrijkste kracht de verandering van onze maatschappij van een post- industriële naar een informatiemaatschappij. Individuen zoeken naar verbinding tussen hun kernkwaliteiten en visie met kansen in de omgeving en hebben zich door de eeuwen heen telkens voor een bepaalde periode met elkaar verbonden teneinde doelen van henzelf en de groep of organisatie waartoe zij wilden behoren te realiseren. De dynamiek van de ruilhandel en markten en het innovatievermogen van de mens heeft tal van markten rondom diensten of producten tot stand gebracht en weer doen verdwijnen. Juist de ontwikkeling van nieuwe markten en het verdwijnen van andere stelt organisaties voor vraagstukken; het onderkennen van de eigen kracht, koers en beteke nis voor de maatschappij is noodzakelijk. De relaties met klanten veranderen, omdat deze de eigen identiteit aan producten of diensten zullen willen verbinden en de samenstelling (vorm, levermoment en dergelijke) zelf zullen willen bepalen. De consument verwacht een verbintenis op een hoger waardeniveau, die eerder emotioneel of zelfs spiritueel zal zijn dan louter economisch. Media- en informatie- en communicatie technologie zullen (allianties van) ondernemingen helpen de (ver)binding met relaties te operationaliseren. De strategische toepassing van technologie en, het onderkennen van haar implicaties voor mensen en cultuur, marketing, besturing en procesinrichting, is daarbij een succesfactor. Het tijdig werken aan vragen voor de toekomst en het leiden van transformatie is de uitdaging voor ondernemende managers.

Verzendkosten bij meerdere boeken:
- Soms passen 2 ‘normale’ boeken of meerdere kleine boekjes in één envelop. U betaalt dan slechts 4,10 euro verzendkosten. Informeer even of dit in uw geval mogelijk is.
- Passen de boeken niet meer in één envelop, dan zijn de verzendkosten 5,75 euro (pakketpost). Max. 20 kg met een pakketafmeting van 100x50x50 cm.

Kijk ook eens naar mijn andere advertenties

P.S. In het belang van beide partijen (koper/verkoper) worden al mijn boeken als brievenbuspakje met track & trace verzonden. Op deze manier kunnen er geen misverstanden ontstaan aangaande het versturen als wel het ontvangen van de zending.


Reageer op deze advertentie

Je moet ingelogd zijn om te reageren op een advertentie.