6 ervaringen met all-things
-
Door grabbelheksvrijdag 13 januari 2017Ben schandalig behandeld als klant zijnde Had ca een jaar teru wat besteld chinesche parasols etc Had gevraagd of het de laatste waren hierop werd gezegt ,JA Vroeg of er nog nieuwe binnen zouden komen ,antwoord NEE Dus ik gebruikte de foto van hun Was al langere tijd klant en dacht dat dat wel goed zat Nu omdat ze de foto hebben gezien na een JAAR ca maakt een zekere Helma commentaar En beledigd de Amsterdammers (Niet netjes ) Ik heb de foto weg gehaald dus weet niet wat ik verder moet doen Ik behandel onze klanten altijd netjes en snel Ik koop nooit meer iets bij ALL Things Als je ergens niet mee eens bent moet je dat meteen melden en niet na een jaar Ik verwacht wel een excuusBeste, Heeft zomaar mijn foto's geplaatst. Heb haar meerdere keren verzocht deze te vervangen door een eigen foto. Maar na maanden heeft ze dit steeds niet gedaan. Ondanks dat ze het steeds beloofde. Mevrouw was denk ik gepikeerd dat ze ze niet kon verkopen vroeg in eerste instantie € 20,00 voor de paraplu's terwijl ze ze bij mij kocht voor nog geen € 4,00
-
Door r.gierkinkdonderdag 24 november 2011Van Richard Ik heb in korte tijd twee maal wat besteld bij All Things. Ik kan aan de bestaande feedbacks niets toevoegen. Zowel de communicatie als de afhandelingen waren zoals je het van iedere aankoop via inernet zou wensen. Toppie !!
-
Door mommaliciouszondag 6 juni 2010Na bestelling werd alles snel en correct afgehandeld. We werden steeds op de hoogte gehouden van de mate waarin onze bestelling verwerkt was. Heel tevreden!
-
Door fam.ligtenbergdinsdag 20 april 2010Goede communicatie, correct afgehandeld en goed verpakt. Aanbevolen!
-
Door florencezonnenbergwoensdag 3 februari 2010Na aanvraag van informatie ben ik snel en duidelijk geinformeerd. Ook na het plaatsen van een bestelling werd ik meteen en goed geinformeerd hoe de levering zou plaatsvinden. Ik ben zeer tevreden met m'n aankoop. Al met al: top!!
-
Door johanruiterwoensdag 3 februari 2010Prima en snelle leveren